Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌ای شدن خبر انتقال احسان حاج صفی به تیم آ.اک یونان واکنش منفی هواداران این تیم را در پی داشته است.

به گزارش مشرق، طبق اعلام رسانه‌های یونان احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و مدافع تیم سپاهان یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه آ. اک یونان برای فصل بعد است. حاج صفی سابقه بازی در تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس یونان را در کارنامه دارد و احتمال دارد با پیوستن به آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک سومین حضورش در سوپر لیگ یونانی را تجربه کند. آ. اک همان تیمی است که کریم انصاریفرد دیگر ملی پوش ایران را در اختیار دارد.

اما مطرح شدن نام حاج صفی برای تیم آ. اک واکنش‌های منفی را هم بین بعضی از هواداران این تیم و رسانه‌های یونان به دنبال داشته است.

سایت «to۱۰» یونان با اشاره به احتمال حضور حاج صفی در آ. اک نگاهی انداخته است به خریدهای ناموفق این تیم که ثمری برای آ. اک نداشته است. این سایت نوشت: «حاج صفی بعد از بازی در تیم سرخ و سفیدها (المپیاکوس) به کشور ما بازخواهد گشت که نمی‌توان عملکردش را موفقیت آمیز دانست زیرا در مدت حضورش (در المپیاکوس) فقط هفت بازی انجام داد، یک گل زد و یک پاس گل داشت. انتخاب این بازیکن ایرانی مورد دیگری است که نشان از برنامه ریزی عجیب آ. اک است که به جز فصلی که قهرمان شد، چند انتخاب اشتباه انجام داده است.»

همچنین سایت «sdna» یونان از نارضایتی هواداران آ. اک در شبکه‌های اجتماعی نسبت به جذب احسان حاج صفی خبر داد؛ خریدی که جوابگوی انتظارات هواداران نیست و در فضای مجازی جنجال به پا کرده است.

با این حال «میکالیس گریگوریو» مربی سابق پانیونیوس و کسی که احسان حاج صفی در زمان او به این تیم پیوست، به تمجید از بازیکن تیم ملی ایران پرداخت و آن‌را خرید مناسبی برای آ. اک دانست. این مربی در صحبت‌هایش حتی نام مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران را به میان آورد.


گریگوریو گفت: یادم می‌آید که آن تابستان (۲۰۱۷-۲۰۱۸) ما مسعود شجاعی را داشتیم و دو بازیکن ایرانی دیگر به ما پیشنهاد شد؛ حاج صفی و مهدی طارمی که فصل قبل به تیم پورتو پرتغال رفت.

وی افزود: وقتی شرایط حاج صفی را بررسی کردیم، متوجه شدیم که او در تیم فرانکفورت آلمان بازی کرده است. بیشتر به دنبال پرونده او بودیم و دیدیم در تیم ملی ایران بیشتر به عنوان مدافع چپ و هافبک دفاعی بازی می‌کند.

سرمربی سابق حاج صفی در تیم پانیونیوس یونان تاکید کرد: پست تخصصی حاج صفی دفاع است ولی او یک بازیکن همه کاره است و می‌تواند پست‌های دیگر را هم با همان کارایی و بازدهی بازی کند.

گریگوریو درباره انتقادات صورت گرفته از جذب حاج صفی برای آ. اک تصریح کرد: حاج صفی یک شخصیت استثنایی و کاملاً حرفه‌ای است. از آنجا که متوجه برخی واکنش‌ها نسبت به جذب این بازیکن شده‌ام باید بگویم فکر می‌کنم اینها از روی ناآگاهی است.

سرمربی سابق پانیونیوس در پایان گفت: تنها ضعف حاج صفی آن موقع این بود که زبان انگلیسی بلد نبود و برای برقرار ارتباط با او مشکل وجود داشت. با این حال او بسیار باهوش است و این ضعف را هم پوشش می‌دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان احسان حاج صفی تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال آاک یونان کریم انصاری فرد مهدی طارمی یونان سوپر لیگ یونان احسان حاج صفی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی طارمی در حالی هفته‌های پایانی فصل را سپری می‌کند و آخرین روز‌های حضورش در پورتو را پشت سر می‌گذارد که توانسته دوباره به اوج آمادگی برگردد و در هر بازی یک کار ویژه برای رسیدن تیمش به گل انجام بدهد و این درخشش را برابر شاوس هم به نمایش گذاشت.

ستاره ایرانی پورتو انتظار نداشت بعد از حضور تعویضی و گلزنی در لیگ برتر پرتغال در جدال با فامالیکائو و درخشش در دو دیدار پیاپی دیگر برابر ویتوریا گیمارش با گل و مقابل کاسا پیا با پاس گل، از ترکیب بیرون برود، اما این اتفاق هفته گذشته در رقابت حساس با اسپورتینگ لیسبون برای او رخ داد، ولی شنبه شب در بازگشت به ترکیب توانست دروازه شاوس را باز کند.

طارمی که در دو حضور اخیرش در ترکیب پورتو گل زده و پاس گل داده بود، انگیزه زیادی داشت تا در مسابقه شنبه شب مقابل شاوس موفق بدرخشد که توانست دوباره نمایش عالی ارائه کند و خودی نشان بدهد.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳ شنبه شب (به وقت ایران) در حالی که طارمی را در خط حمله داشت، در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف تیم رده هفدهمی شاوس رفت تا یکی از دیدار‌های هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال را برگزار کند.

اولین موقعیت نسبتا جدی مهدی طارمی مقابل شاوس در دقیقه ۱۷ رقم خورد که این بازیکن در شرایط سختی روی پاس فرانسیشکو کونسیسائو در محوطه ۶ قدم به توپ ضربه زد تا این ضربه از کنار تیرک عمودی به بیرون برود.

پورتو در دقیقه ۲۸ صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه شاوس شد و مهدی طارمی مقابل دیوار دفاعی بازیکنان حریف قرار گرفت تا آن‌ها را فریب بدهد که این حرکت او جواب داد و ضربه فرانسیشکو کونسیسائو از جایی که طارمی ایستاده و جای خود را خالی کرده بود، به کنج دروازه رفت و تبدیل به گل شد.

ستاره ایرانی پورتو نزدیک بود در دقیقه ۳۷ زیباترین گل فصل خود در لیگ برتر پرتغال را به ثمر رساند، اما ارسال کونسیسائو از سمت راست و پشت محوطه و ضربه قیچی برگردان دیدنی او با کمترین اختلاف از روی دروازه شاوس به بیرون رفت تا نتیجه یک بر صفر بماند.

در حالی که نیمه اول با برتری یک گله پورتو رو به پایان بود، در دقیقه ۱+۴۵ پاس در عمق په‌په برزیلی و پاس پشت پای چشم‌نواز و بدون مکث مهدی طارمی را اوانیلسون با شوت زمینی تبدیل به گل کرد تا اژد‌ها با برتری دو گله مقابل شاوس به رختکن برود.

پورتو در دقیقه ۷۲ روی نفوذ په‌په به محوطه جریمه شاوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این فرصت به دست آمده را مهدی طارمی با یک ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد تا شب درخشان خود را تکمیل کند.

مهدی طارمی که ۱۳ روز قبل در مسابقه برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال از روی نقطه پنالتی مقابل ویتوریا گیمارش گلزنی کرده بود، در دیدار برابر شاوس هم با ضربه مطمئن به سمت راست خود و دور از دستان گلر حریف توپ را به تور چسباند و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

طارمی که آخرین بار در دومین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ همزمان گلزنی کرده و پاس گل داده بود، در دیدار پورتو برابر شاوس هم این درخشش را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۸۳ از زمین بیرون رفت.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی که دو بازی دیگر از لیگ برتر پرتغال و یک مسابقه دیگر از جام حذفی مانده، توانست برابر شاوس پنجمین گل فصل خود را در بیست و یکمین بازی فصل لیگ به ثمر رساند.

تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی و برتری ۳ بر صفر مقابل شاوس ۶۶ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کرد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی