Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@17:49:40 GMT

والیبال نشسته ایران از سد روسیه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۲۵۶

والیبال نشسته ایران از سد روسیه گذشت

تیم ملی والیبال نشسته ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود بر تیم والیبال روسیه غلبه کرد.

پیش از این تیم ملی والیبال نشسته ایران روز دوشنبه این هفته موفق شده بود با نتیجه سه بر صفر برابر روسیه به برتری برسد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز (چهارشنبه) نیز در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم روسیه به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوی تمرینی و تدارکاتی در راستای آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای حضور در بازی های پارالمپیک توکیو پیش بینی شده که تا ۲۵ تیرماه سال جاری در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان ادامه خواهد داشت.

قرار است بعد از این اردو نفرات نهایی تیم ملی والیبال نشسته انتخاب و اعلام شوند. تیم والیبال نشسته ایران ۶ مدال طلا و ۲ نقره پارالمپیک را در کارنامه دارد.

با تعویق یک ساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، این تورنمنت از ۲۳ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱، (اول تا ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰) و پاراالمپیک نیز از ۲۴ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۱ (دوم تا چهاردهم شهریورماه ۱۴۰۰) در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته والیبال نشسته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • مجرد: همه تلاشم را کردم اما نشد
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • یک مرد 19 ساله آینده والیبال ایران را می‌سازد
  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • علی اصغر مجرد لیگ ملت‌های والیبال را از دست داد
  • پاسور کلیدی والیبال، لیگ ملتها را از دست داد
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • دعوت آلکنو از بدنساز ایرانی برای حضور در تیم والیبال زنیت