Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کوهرنگ از سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به دره‌ای در حوالی روستای سرآقاسید این شهرستان خبر داد و گفت: علت و تعداد مصدومان این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

مرتضی‌زمانپور افزود: این حادثه عصر روز چهارشنبه رخ داد و نیروهای امدادی، اورژانس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: چهار آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس نیز از سوی اورژانس اعزام شده است اما به سبب آنتن دهی ضعیف موبایل ارتباط مناسب برای دریافت جزییات حادثه در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابعی محلی از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۴ نفر در این حادثه خبر دادند.

اورژانس چهارمحال و بختیاری نیز اطلاعات اولیه حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در سرآقاسید را اعلام کرد، که بر این اساس در روز چهارشنبه  ۲۳تیرماه در ساعت ۱۷:۳۷ به دنبال واژگونی  مینی‌بوس بلافاصله ۴آمبولانس و همزمان اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس هوایی جهت تسریع در امدادرسانی و انجام اقدامات درمانی مناسب به محل حادثه اعزام شدند.

اورژانس استان اعلام کرده است، طی تماس‌های مردمی با مرکز پیام ۱۱۵ در حال حاضر در حدود ۱۵مصدوم در صحنه حادثه وجود دارد.

روستای سخت‌گذر سرآقاسید شهرستان کوهرنگ در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شمال غربی شهرکرد و ۴۵ کیلومتری «چلگرد» قرار دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید