Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@17:41:04 GMT

رونالدو یک احمق و مورینیو بی منطق است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۶۳۷۴

روز گذشته بخش هایی از یک فایل صوتی قدیمی از فلورنتینو پرز مدیرعامل وقت باشگاه رئال مادرید مربوط به سال ۲۰۰۶ منتشر شد که در آن او به ایکر کاسیاس و رائول گونزالس، اسطوره‌های این باشگاه، توهین می کرد. امروز بخش‌های دیگری از یک فایل صوتی مجزا منتشر شده که پرز در آن به کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو نیز توهین‌هایی مشابه ای کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرز گفته است: شما فکر می‌کنید این پسر ( رونالدو )  عادی است، اما این طور نیست. او یک احمق تمام عیار است. آخرین مزخرفاتی که انجام داد را همه دنیا دیدند. فکر می‌کنید چرا او این کار‌های احمقانه را انجام می‌دهد؟ مندس مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو هیچ کنترلی روی آن‌ها ندارد حتی برای مصاحبه‌ها هم نمی‌تواند کاری انجام دهد. این‌ها آدم‌هایی مغروری هستند، آن‌ها واقعیت را نمی‌بینند چرا که در غیر این صورت هر دو می‌توانند پول بیشتری کسب کنند.

او ادامه داد: در حال حاضر رونالدو افتضاح است و مورینیو هم یک احمق است. مسئله این نیست که او نمی‌خواهد بازی کند. او کمی غیرعادی و احمق است. او بدون گواهینامه رانندگی می‌کند. همانطور که گفته شد فشار‌ها رونالدو را سر شوق می‌آورد و این واقعا یک مرض است، اما مورینیو اهمیتی نمی‌دهد که کریستیانو مریض است.

پرز درباره قرارداد په په و انتقال او به رئال مادرید در سال ۲۰۰۷ که توسط کالدرون مدیر وقت رئال انجام شد گفت: کالدرون ۳۰ میلیون یورو از حساب ما برداشت و به باشگاه پورتو پرداخت کرد. کالدرون این کار‌ها را با ژرژ مندس که نماینده رئیس پورتو است، انجام داده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فلورنتینو پرز ژوزه مورینیو رئال مادرید رونالدو ژوزه مورینیو فلورنتینو پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس

تصویری جالب از ساخت مجسمه کریستیانو رونالدو منتشر شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایپنا، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد.

به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!