Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق، شامگاه امروز (چهارشنبه) با «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

دو طرف در این دیدار، درباره تحولات سیاسی منطقه و روابط عراق و جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

سید عمار الحکیم در این دیدار بر اهمیت اجرایی کردن توافقات دوجانبه در همه عرصه‌ها در راستای تأمین منافع دولت و ملت همسایه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین مبارزه با اندیشه افراطی و تلاش برای یافتن راه‌حل‌های فکری و فرهنگی برای مبارزه با آن را ضروری دانست و همگان را به ادامه گفت‌وگوها در سطح جهان اسلام و نزدیک کردن دیدگاه‌ها برای در امان نگه داشتن ملت‌ها از اندیشه بیگانه فراخواند.

این دیدار در حالی صورت گرفته است که منابع عراقی ساعاتی پیش خبر دادند که وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با «برهم صالح» رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سید محمود علوی وزیر اطلاعات ایران سید عمار الحکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 

به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و مقام معلم، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش امیر سرتیپ غلامعلیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: پرورش و آموزش دو مولفه انسان ساز هستند که در تمام تعالیم اسلامی به آن اشاره شده است و خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز وزارت آموزش و پرورش، این کار مهم و اساسی را به عهده دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان با بیان اینکه بسیار مهم است که ما قبل از اینکه وارد حوزه آموزش شویم، به پرورش توجه ویژه داشته باشیم، افزود: امروز روز بزرگداشت مقام معلم و تکریم از معلمانی است که ارزشمند‌ترین ساعات خود را برای موضوع آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم صرف می‌کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اضافه کرد: اعتقاد داریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران، یک نهادی است که به شدت به آموزش وابسته است و همان طور که ما در حوزه پرورش جوانان برای دفاع از آب و خاک کشور پیشرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع آموزش به عنوان یک اصل مهم در ارتقای فعالیت‌های ارتش نیز همیشه مدنظر است، گفت: حرکت ما در کنار آموزش وپرورش است؛ ولی با این تفاوت که که آموزش‌های ما  برای مسائل امنیتی است و آموزش پرورش آموزش دروس را در دستور کار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روایتی از دیدار معلمان و دانشجویان فرهنگیان با رهبر انقلاب / مراکز تربیت معلّم را دستِ‌کم نباید گرفت
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفیر ایران در لبنان
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد