Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا به زودی شاهد مضاف قهرمانان آمریکای جنوبی و اروپا خواهیم بود. 

شایعاتی در مورد برگزاری دیگو مارادونا کاپ وجود دارند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو آلبی سلسته، گزارش هایی مبنی بر این وجود دارند که تیم های ملی آرژانتین و ایتالیا قرار است در جامی به نام سوپرکاپ دیگو مارادونا به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار میان قهرمان آمریکای جنوبی و اروپا برگزار می شود و به همین علت، به سوپرکاپ معروف شده است. با توجه به اینکه قرار نیست جام کنفدراسیون ها برگزار شود، پیشنهاد برگزاری بازی میان قهرمان آمریکای جنوبی و اروپا مطرح شده است. شایعاتی هم مبنی بر این وجود دارند که میزبان این بازی، ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل خواهد بود. گزارشات غیر رسمی حاکی از این هستند که کونمبول و یوفا بر سر برگزاری این بازی در ماه دسامبر (آذر ماه) مذاکره می کنند. 

سال 1993، تیم های آرژانتین و دانمارک (قهرمانان کوپا آمریکا 1991 و یورو 1992) چنین دیداری مقابل هم برگزار کردند و در پایان، این آرژانتین بود که توانست قهرمان اروپا را در ضربات پنالتی مغلوب کند. 

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها پیروز قربانی در طرفداری: با یک قبض برق نمی توانید علی کریمی را خراب کنید! حمله پرسپولیس به تلویزیون؛ حق پخش نمی دهند، گستاخی هم می کنند هشت مرداد، هشت مدیر فوتبالی مادام العمر محروم می شوند کمپس: مسی هیچوقت مانند مارادونا نخواهد شد افشای فایل صوتی فلورنتینو پرز در سال 2012: کریستیانو رونالدو یک احمق مریض است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بانوی پیر (یوونتوس) که در بازی رفت با زدن دو گل، اندوخته مناسبی جمع کرده بود؛ در بازی برگشت و در ورزشگاه المپیک رم به مصاف لاتسیویی رفت که آمده بود تا بازی قبلی را جبران کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • پرفسور کروس آلمان را قهرمان اروپا می‌کند
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • بانوی پیر در فینال جام حذفی ایتالیا
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!