Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب همکاری صداوسیمای این استان در مصرف درست و بهینه برق را تأثیرگذار و ارزشمند دانست.

او به نقش بی‌بدیل رسانه استانی در فرهنگ‌سازی مستمر و تأثیرگذار برای مصرف بهینه برق در جامعه اشاره کرد و گفت : صدا و سیما یکی از پرمخاطب‌ترین و تأثیرگذارترین رسانه‌هایی است که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در آگاه‌سازی و اصلاح الگوی مصرف برق ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به چالش‌ها و مشکلات تأمین برق در تابستان امسال، افزود: امسال شاهد گرمای بی‌سابقه از فصل بهار بودیم که این امر سبب شد تا میزان مصرف برق در کشور نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یابد.

 اسدی اعمال مدیریت مصرف برق از سوی شهروندان و مدیریت سمت تقاضا در این شرایط سخت را یکی از مهمترین راهکار‌های کنترل و پایدار نگهداشتن شبکه برق عنوان کرد و افزود: ما پیوسته در تلاش هستیم برق مطمئن و پایدار را برای مردم تأمین کنیم تا رفاه و آسایش جامعه تأمین شود و برای این کار از تمامی ظرفیت‌های ارتباطی موجود استفاده می‌کنیم که صدا و سیما نیز به‌عنوان یک رسانه پرمخاطب می‌تواند نقش مهمی در تحقق این اهداف داشته باشد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت صدا و سیمای مرکز استان، گفت: امید است این مشارکت و همراهی‌ها همچنان استمرار داشته باشد و بتوانیم ضمن تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ با موفقیت عبور کنیم.

 امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم صنعت برق استان کرمانشاه در تأمین برق مطمئن و پایدار جهت شهروندان و ایجاد رفاه و آسایش جامعه گفت: مشکلات صنعت برق را درک می‌کنیم و حاضر به هرگونه همکاری هستیم.

او افزود: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه همواره در تلاش است تا در راستای توسعه همه‌جانبه استان در بخش‌های مختلف قدم بردارد که این امر با برقراری تعامل دوسویه با دستگاه‌های مختلف تحقق خواهد یافت.

امیری افزود: خدمت به مردم یک وظیفه بسیار مهم بوده و ما هم به‌عنوان رسانه ملی تلاش خواهیم کرد با توجه به شرایط پیش آمده در کشور و استان در جهت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق گام برداریم که تاکنون برنامه‌های متعددی از جمله برنامه‌های مستند، گزارش خبری، دعوت از مدیران صنعت برق در برنامه‌های رادیو و تلویزیونی و انجام مصاحبه و گفتگو و... جهت آگاه‌سازی مردم تهیه و پخش کرده‌ایم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره برق شرکت برق توزیع برق برق رسانی بهینه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه

دکتر سید حیدر محمدی در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، اظهار کرد: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می‌شود، گفت: یکی از مؤلفه‌های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، همچنین معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری ‌های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت ‌های خوبی در زمینه ‌های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن‌ های موردنیاز، ما را یاری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معرفی معلم مراغه‌ای به عنوان برگزیده کشوری
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • خلاقیت معلم مراغه‌ای در ایجاد نگرش مصرف بهینه آب
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد