Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: تمهیدات لازم برای بزرگداشت و برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر در هیئت‌های مذهبی انجام گرفته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  نوشاد نوشادی با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم گفت: عید غدیر روزی است که خداوند نعمت خود را کامل کرده و ولایت و جانشین بعد از رسول خود را به مسلمانان هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از همه مردم بویژه هیئت‌های مذهبی خواست که به تکلیف خود عمل کنند و غدیر را احیا و جشن‌های این عید خداوندی را باشکوه تمام برگزار کنند و در این روز با عظمت اطعام غدیر و کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر را با نام مولا علی علیه السلام انجام دهند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: باید دسته‌های شادی و اجرای سرود‌های خیابانی با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی در کنار آذین بندی خیابان‌ها و معابر برپا شود.

وی اضافه کرد: قطعاً اگر غدیر بزرگ داشته شده بود محرم اتفاق نمی‌افتاد بنابراین امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش شهدای احیای غدیر هستند.

نوشادی تاکید کرد: باید برای غدیر بیشتر از عاشورا و فاطمیه توان گذاشت و نیاز است که برای احیای بیشتر غدیر توان مضاعفی گذاشته شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور افزود: غدیر افضل بر تمام مناسبت‌های تشییع است و در واقع اساس این مذهب بر بزرگداشت این روز یعنی روز عید سعید غدیر استوار است برچسب ها: جشن ، عید غدیر ، هیئت های مذهبی ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جشن عید غدیر هیئت های مذهبی کرونا هیئت های مذهبی عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز، دومین جلسۀ هیئت موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

در این جلسه، مدعوین به ارائۀ نقطه نظرات خود دربارۀ موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیئت ۹ نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرام‌نامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبان جریان انقلاب پس از برگزاری مرحلۀ دوم انتخابات مجلس برنامه‌ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگۀ تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

کد خبر 6093583 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است