Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از موازین نیوز، اداره دفاع مدنی استان المثنی عراق امروز- چهارشنبه اعلام کرد که آتش‌سوزی بزرگی در مقر پلیس بین الملل «اینترپل» واقع در مرکز این استان روی داد.

«محمد جاسم» مدیر دفاع مدنی استان المثنی اعلام کرد: امروز دو تیم دفاع مدنی موفق شدند آتش‌سوزی را که داخل مقر پلیس بین الملل (اینترپل) در استان المثنی روی داد، مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز علت آتش‌سوزی مشخص نیست، اما این حادثه خسارت‌های مادی فراوانی را در داخل مقر به بار آورد.

بامداد سه شنبه نیز وقوع آتش‌سوزی گسترده در بیمارستان امام حسین شهر ناصریه در استان ذی‌قار تلفات زیادی برجای گذاشت.

در این آتش‌سوزی ده‌ها نفر از بیماران بستر در بیمارستان که اغلب بیماران کرونایی بودند، جان خود را از دست دادند یا مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس اینترپل آتش سوزی تحولات عراق المثنی عراق حوادث بین الملل استان المثنی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با توجه به شرایط حال حاضر دنیای امروز گفت که نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وی امروز یکشنبه در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض تاکید کرد: ما باید به یک دنیای جدید عادت کنیم. ما باید نسبت به امنیت خودمان بیشتر مسئول باشیم. اروپایی‌ها باید متحدتر باشند زیرا آنها خیلی کوچک هستند که از یک جهان با قدرت‌های بزرگ نجات پیدا کنند.

بورل همچنین امروز در دیدار با سامح شکری وزیر خارجه مصر به طور فشرده در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کرد.

وی در حساب ایکس خود نوشت که با شکری در مورد لزوم پایان جنگ غزه، تضمین دسترسی کامل کمک بشردوستانه و اقدام‌های جدی به سمت اجرای راه حل دو دولتی توافق کرده است.

بورل: درگیری‌ها در نوار غزه راه حل نظامی ندارد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • آشنایی با قانون مدنی؛ مقدمه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب