Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: موج پنجم شیوع کرونا در استان سمنان رو به پیشرفت است و موارد شناسایی رو به افزایش است به طوری که سمنان پس از گرمسار قرمز شد.

او افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۵۵ بیمار بستری شدند و در شبانه روز گذشته ۸۶ بیمار در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانایی با اشاره به آغاز ثبت نام واکسیناسیون برای افراد ۶۵ سال به بالا گفت: افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی در زمان مشخص شده به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، از مردم خواست با پرهیز از برگزاری دورهمی‌ها و شرکت در مجالس، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار

سید محمدرضا هامشی و هیات همراه با حضور در مدرسه دخترانه ۱۹ دی و مدرسه پسرانه شهید رجایی روز معلم را به آموزگاران و کادر آموزشی این مدارس تبریک گفتند.

استاندار سمنان گفت: جامعه هدف معلمان و اساتید دانشگاه ها ، آینده سازان کشور هستند و توجه به دغدغه ها و مطالبات آنها ضروری است.

استان سمنان ۱۱ هزار فرهنگی و بیش از ۳ هزار استاد دانشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • چرا روند کاهش وزن به نقطه «ثابت» می‌رسد؟
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • استفاده از ظرفیت ۵۰ نفر امین برای مدیریت موقوفات متصرفی سمنان
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • شادباش استاندار سمنان به معلمان مدارس کم برخوردار