Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بیگی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در پاسخ به اظهار رئیس جمهور در آخرین جلسه هیأت دولت مبنی بر بی‌تقصیری دولت در برجام با بیان اینکه دولت هم مجری و هم سیاستگذار است اظهار کرد: دولت در حوزه آب، برق، گاز، نفت و مواردی از این دست مجری و در مواردی چون شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی امنیت ملی به عنوان سیاستگذار و مجری عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری به برجام از همان ابتدا بدبین بوده و تنها با شروطی آن را پذیرفتند و اعلام کردند که به آن خوش‌بین نیستند افزود: دولت بدون نظر مقام معظم رهبری به مواردی چون برجام، سند ۲۰۳۰ و «FATF» ورود کرد و در همه این موارد نظر رهبری مشخص بود اما دولت کار خودش را کرد و نتیجه آن هم چیزی نبود جز شکست.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها نسبت به بدعهدی آمریکا و لزوم هوشیاری نسبت به این مسئله هشدار داده بودند اما دولت نسبت به این مسائل بی‌تفاوت و بی‌توجه بود.

وی ادامه داد: همه سیاست‌ها در دست دولت نیست اما دولت در برجام سیاست خود را اجرا کرد و پس از آن گفت همه نظام در آن دخیل هستند، وقتی هم که مشخص شد برجام فایده‌ای برای کشور ندارد، به دروغ اعلام کرد که دولت تنها مجری بوده است!

بیگی‌نژاد با بیان اینکه دروغ‌پردازی راه به جایی نمی‌برد خاطرنشان کرد: آقای روحانی دنبال تطهیر خود و بر جا گذاشتن خاطره خوش در اذهان مردم است، اما گذشته همه افراد مشخص است و نمی‌توان مردم را فریب داد.

انتهای پیام/89040/

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار امروز در حاشیه شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار ما حمایت از بخش خصوصی را در مسیر تحقق شعار سال دانست و گفت: نگاه جدید استان حمایت و توجه بیش از پیش به بخش خصوصی با هدف برطرف شدن موانع تولید و رسیدن به هدف شعار سال جهش تولید است.

وی افزود: دولت آمادگی کامل دارد با بهره‌گیری از نظرات کارشناسی این بخش در صورت وجود اشکالاتی در تصمیمات گرفته شده آنها را رفع نماید.

آقامیری مهم‌ترین عامل افزایش سرمایه‌گذاری را ثبات اقتصادی بیان کرد و بر لزوم توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان چتر حمایتی از اقتصاد تاکید کرد.

نحوه اجرای معافیت مالیاتی مربوط به ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌ها که مورد اختلاف نظر بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی بود و تبیین تعرفه و عوارض در صادرات برخی کالا‌های واسطه‌ای، از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • حمایت از بخش خصوصی سیاست استان است
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!
  • صنعا: سرکوب دانشجویان موید دروغ بودن شعار دموکراسی آمریکاست