Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «منوچهر فخری» چهارشنبه شب در جلسه شورای ترافیک استان که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاهای اجرایی استان برگزار شد با اشاره به اینکه مدت هاست که آژیر قرمز ترافیک در کرمانشاه به صدا درآمده است، تاکید کرد: برنامه جامع کاهش تصادفات در کرمانشاه باید اجرایی شود تا به تدریج شاهد کاهش آمار تصادفات داخل شهری در کرمانشاه خواهیم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: در جانمایی فروشگاه‌های زنجیره‌ای باید مشکلات ترافیکی در نظر گرفته شود تا برای عبور و مرور شهروندان مشکلی ایجاد نشود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه، هوشمند کردن تقاطع ها را راهکاری مناسب برای مدیریت ترافیک دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین راهکار برای مدیریت ترافیک کلانشهر کرمانشاه فرهنگ سازی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جانمایی نامناسب برخی از پل های عابر پیاده در سطح شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: متاسفانه سازه‌های این پل‌ها مجهز به امکانات روز نیستند و همین مسئله موجب شده بسیاری از مردم این از پل های عابر پیاده استفاده نکنند و به همین دلیل آمار تصادفات بالا برود.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه خط حادثه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه خط حادثه استانداری کرمانشاه شهرداری کرمانشاه خط حادثه کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه