Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از فعالان اقتصادی استان در خصوص تاثیر کرونا بر کسب و کارها، گفت: با توجه به سهم ۴۴ درصد بخش خدمات و کسب و کارهای خُرد در اقتصاد استان لذا کرونا تاثیرات منفی بیشتری بر این حوزه داشته است.

محمدمهدی شهریاری شامگاه چهارشنبه ۲۳ تیر ماه در چهل و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ارومیه به روند روبه رشد پایش محیط کسب و کار استان در چند سال اخیر اشاره کرد و افزود: تداوم این روند در گرو رفع دغدغه های جدی فعالان اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موانع و مشکلات بهبود محیط کسب و کار در استان باید رصد و در زمان مناسب برطرف شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به ضرورت مدیریت بهینه مصرف برق بویژه در بخش صنعت تصریح کرد: از واحدهای صنعتی بویژه مستقر در شهرک های صنعتی انتظار می رود نسبت به مدیریت بهینه مصرف برق اهتمام ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • به محض ترک قند و شکر در بدن چه می‌شود؟
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • تاثیر ظروف یکبار مصرف بر محیط زیست
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند