Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:47:58 GMT

افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در اصلاندوز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۴۲۵

افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در اصلاندوز

حسین حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاز فارس اردبیل از افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در اصلاندوز و غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین، تحقق زنجیره تعلیم و تربیت در محله با محوریت مسجد و با رویکرد افزایش همبستگی و پیوستگی در امر تعلیم و تربیت و آگاه‌سازی و ترویج سبک زندگی و تحقق محله اسلامی و تولید محتوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح به منظور استفاده مطلوب از فرصت تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و اعضای گروه‌های صالحین، شناسایی و جذب افراد مستعد جهت عضویت در بسیج حفظ و انسجام گروه‌های تربیتی صالحین، تقویت نظام تربیتی صالحین، تقویت هویت و حلقه‌ها و نقش‌آفرینی آن در در فعالیت‌های پایگاه مقاومت، ایجاد شور و نشاط و تقویت روحیه معنوی و تلاش برای سازندگی روحی، اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت بسیجیان برگزار می شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای استفاده بسیجیان عادی، بسیجیان فعال و عموم نوجوانان و جوانان از رده سنی ۹ الی ۲۹ سال است، بیان داشت: این طرح در بخش‌های قرآنی، معارف اسلامی، مهارت‌های فنی و حرفه‌ای، علمی، فرهنگی هنری، ورزشی، بصیرت سیاسی، عملیات و امداد و نجات، فضای مجازی، اردویی و مناسبتی برگزار می‌شود.

حسین‌زاده به محورهای این طرح اشاره کرد و ادامه داد: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان، یکی از ویژگی‌های این طرح است.

وی آموزش نوجوانان و جوانان برای داشتن حضوری مؤثر و سالم در فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن را یکی دیگر از محورهای این طرح عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری تصریح کرد: برنامه‌های ساماندهی اوقات فراغت بسیج تنها ویژه فصل تابستان نیست و در همه ایام سال برای جذب و آموزش نوجوانان و جوانان شهرستان، برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده‌ایم.

وی با اشاره به زمان برگزاری طرح جوانه‌های صالحین گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: جوانان اوقات فراغت تعلیم و تربیت فضای مجازی فرمانده سپاه ناحیه عشایری حسین حسین زاده جوانه های صالحین طرح جوانه های صالحین نوجوانان و جوانان اوقات فراغت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور

سرهنگ محمد محمودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بنا داریم که در راستای افتتاح اردوهای راهیان نور سال ۱۴۰۳، سه هزار نفر از بسیجیان محلات و اقشار استان را به این اردوها اعزام کنیم.

وی گفت: در این راستا این بسیجیان را به منطقه «بازی دراز» اعزام خواهیم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، بیان داشت: این برنامه طی هفته آینده و در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

سرهنگ محمودوند، تأکید کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه خوبی را در این منطقه با حضور خانواده معظم شهدا داشته باشیم.

کد خبر 6092635

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان