Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۳۶۲ فقره تصادفات درون‌شهری در معابر شهری استان رخ داد که این رقم در مدت مشابه پارسال یک هزار و ۹۹۹ فقره بوده است.

وی متوسط تصادفات روزانه را ۲۰ فقره اعلام و افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲ نفر در تصادفات درون‌شهری استان جان باختند که این رقم درمدت مشابه پارسال ۸ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عباسی با اشاره به اینکه ۳۰ درصد متوفیان و ۱۲ درصد مجروحان تصادفات کودکان هستند، اعلام کرد: طی این مدت ۹۵ کودک در تصادفات درون‌شهری مجروح شدند و در مجموع ۵۰۰ نفر از مجروحان تا ۳۵ سال سن دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی تصادفات درون شهری (جرحی، فوتی و خسارتی) در استان خبر داد و گفت: عدم رعایت حق تقدم عدم توجه به جلو، استفاده از تلفن همراه، صحبت کردن راننده با سرنشینان، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، خوردن و آشامیدن توسط راننده و همراه داشتن کودک پشت فرمان از مهم‌ترین دلایل حوادث درون‌شهری است.

وی همچنین از جریمه ۱۲ هزار و ۹۶۵ خودرو در طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ممنوعیت تردد در سطح شهر از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد است و رانندگانی که در این ساعات در سطح شهر تردد داشته باشند جریمه خواهند شد.

سرهنگ عباسی با اعلام اینکه از آغاز طرح ممنوعیت تردد شبانه (از سال گذشته تاکنون) ۲۵هزار و ۲۳۳ خودرو در استان جریمه شده‌اند، افزود: بیشتر جریمه‌ها ۲٠٠ هزار تومانی است و فقط تعداد بسیار کمی از جریمه‌ها مبلغ ۵٠٠ هزار تومانی بوده است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات درون شهری تصادفات جاده ای تصادفات درون شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، لطفی افزود: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جو استان تا فردا شب علاوه بر وزش باید شدید، گرد خاک و وقوع رگبار و رعد برق، بارش تگرگ، برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه پیش بینی می‌شود.

وی گفت: با توجه به حجم بارش ها، بعد از بارندگی‌های اخیر وقوع روان، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: احتمال خسارت به بخش کشاورزی و احتمال خسارت به قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

لطفی گفت: سردترین ایستگاه زهان با ۱۰ درجه سلسیوس سردترین و دهسلم با ۳۴ درجه سلسیوس گرمترین بوده است.

وی افزود: تغییرات دما در بیرجند بین ۱۳ درجه سلسیوس و ۲۷ درجه سلسیوس بوده است.

دیگر خبرها

  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • جلوی وارد شدن خسارت به خانه‌های روستای مختاران گرفته شد
  • بارش باران و وقوع سیل در خراسان جنوبی + تصاویر
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • سد و سازه‌های آبی این شهر هم سر ریز شد