Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به افتتاح ۲۴ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان کرمان گفت: از این ۲۴ کیلومتر، ۱۴ کیلومتر آن، بخش‌هایی از قطعات ۳و۴ باند دوم محور کرمان به راور در حوزه شهرستان راور و قطعه ۴ محور شهریابک به هرات به طول۱۰ کیلومتر در حوزه استحفاظی شهرستان شهربابک، خواهد بود که امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح  می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به اعتبار این۲۴ کیلومتر اشاره کرد و افزود: برای این ۲۴ کیلومتر دو هزار میلیارد ریال هزینه شده است و حسب تاکید استاندار کرمان برای استفاده مردم و مسافران پیش از سال زیر بار ترافیک رفته اند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی محورهای مواصلاتی ۲۴ کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برای این طرح ها ۱۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرهاد فرساد افزود: پیشرفت فیزیکی طرح های ابنیه فنی و پل  ۶۰ درصد است. 

وی گفت: طرح های ایمن سازی و حذف و اصلاح نقاط حادثه خیز در سطح استان از جمله مهم‌ترین طرح های فعال این حوزه است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۴۵۳ دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه‌های استان موجود است که در سامانه ساماندهی پل‌ها (BMS) ثبت شده است.

فرساد گفت: یکی دیگر از مهمترین اقدامات برای نگهداری ابنیه فنی راه ها، لایروبی،تنظیم بستر رودخانه‌ها در مسیر‌های مختلف استان به خصوص جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ گزارش جانشین پلیس راه از آخرین وضعیت محور های مواصلاتی به شمال کشور
  • اجرای ۱۸ طرح ابنیه فنی و پل در محور‌های مواصلاتی
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی