Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:56:39 GMT

دستگیری ۱۸۵ مجرم و سارق در گچساران

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۲۹۵۷۱

دستگیری ۱۸۵ مجرم و سارق در گچساران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ محمد موسوی فرمانده انتظامی گچساران از اجرای دومین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ محمد موسوی افزود: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و باهماهنگی مراجع قضایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و توقیف وسایل نقلیه متخلف اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ موسوی بیان کرد: با اجرای این طرح ۱۸۵ نفر به دلیل ارتکاب به جرائم مختلف به خصوص سرقت دستگیر و ۴۷۰ مورد حکم جلب نیز صادر شد.

او گفت: در این طرح ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو و ۹ دستگاه موتور سیکلت متخلف که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه در این طرح ماموران همچنین ۲۵ قاچاقچی، ۸۶ معتاد و ۴ نفر از اراذل و اوباش را شناسایی و دستگیر کردند، افزود:  همچنین با اجرای این طرح ۵۸ قبضه اسلحه کشف ضبط و ۲۹ واحد صنفی متخلف بهداشتی پلمپ و به بیش از ۱۸۷ واحد صنفی نیز تذکر کتبی داده شد.

سرهنگ موسوی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی قدردانی کرد و گفت: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۰ همچنان ادامه دارد.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ موارد را به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن مجرمان و متخلفان نظم و امنیت شناسایی و دستگیر شوند.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی دستگیری متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان