Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ،اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در دومین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: برای تمامی شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی، پس از برگزاری آزمون حضوری یا آنلاین، گواهینامه پایان دوره صادر شود.

وی در ادامه افزود: ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی برای احداث ساختمان ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مبلغ در اختیار یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مانند اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی قرار می‌گیرد.

عباسی یادآور شد: پس از اختصاص این اعتبار، نسبت به احداث ساختمانی برای ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اقدام و برای بهره‌برداری به این ستاد تحویل داده می‌شود.

46

کد خبر 1535355

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با پنجشنبه (۶ اردیبهشت) محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیران استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میک نند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف شده است.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان