Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، شماری از اهالی روستای میشود از توابع دهستان مهبان نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان آسفالت چهار کیلومتر راه این روستا را خواستار شده و افزودند بیش از 42 سال در راه خاکی و سنگلاخ این روستا به سختی تردد می کنند.

جاسم صادقی نایب رئیس شورای اسلامی روستای میشود نیکشهر اظهار داشت: خاکی و سنگلاخ بودن جاده این روستا مشکلات زیادی را برای خودروها و رانندگان ایجاد و هزینه های زیادی را برای مردم تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روستای میشود با مرکز شهرستان نیکشهر 54 کیلومتر فاصله دارد و از حدود بیش از چهار دهه گذشته با مشکلات فراوان در زمینه فضای فرهنگی و کتابخانه ای، آنتن دهی تلفن همراه و روستایی، خشکسالی و از بین رفتن کشاورزی، طرح هادی روستایی، بیکاری جوانان و آب شرب مواجه است بطوریکه مردم برای برقراری یک تماس تلفنی به بالای کوه می روند.

وی ادامه داد: از مسئولان شهرستان نیکشهر، استان سیستان وبلوچستان و کشور، خیران بومی و کشوری و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء درخواست داریم برای حل مشکلات مردم گام های مثبتی بردارند.

مردم برای یک تماس تلفنی به بالای کوه می روند

 

نایب رئیس شورای اسلامی روستای میشود نیکشهر جای تاسف است که مردم برای یک تماس تلفنی به بالای کوه می روند و تا هنوز از آب سالم و بهداشتی بی بهره و محروم و طرح هادی در روستا اجرا نشده است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی نیکشهر نیز گفت: دولت منکر مشکلات نیست و فضا را برای بیان مشکلات کاملا باز گذاشته است تا مردم در دورترین نقاط روستایی مشکلات را با مسئولان ارشد در میان بگذارند.

سبیل رئیسی افزود: روستای میشود مانند بسیاری از روستاهای حوزه شهرستان نیکشهر فاقد راه مناسب آسفالته، آنتن دهی تلفن همراه و فاقد طرح هادی است.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به مشکلات روستای میشود نیز رسیدگی کند

وی ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء مجری راه آهن در نزدیکی محدوده روستای میشود در حال کار است که امیدواریم در زمینه حل برخی از مشکلات این روستا به ویژه آسفالت راه چهار کیلومتری و زیرسازی معابر روستا همکاری و مساعدت کند.

وی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و موسسات زیر مجموعه و پیمانکار تاکنون همکاری خوبی برای عمران روستاها و بازگشایی راههای روستایی همجوار طرح بزرگ راه آهن داشته اند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان وبلوچستان نیز گفت: مشکلات آنتن دهی تلفن همراه در دستور کار قرار دارد و پیگیری های لازم در اینخصوص خواهد شد.

نیک محمد بلوچزهی افزود: شرکت ایرانسل موظف شده مشکلات را از حل کند چنانچه این مورد انجام شد به طرق مختلف مشکلات را حل می کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان نیز گفت: پیگیریهای زیادی از سوی مردم وشورای اسلامی با مسوولان محلی نیکشهر، استان و کشور انجام شده و امیدوارم مشکلات آسفالت این روستا مرتفع شود.

قادری افزود: پیگیری لازم برای آسفالت این روستا انجام شده است.

فرماندار نیکشهر نیز گفت: برای اجرای طرح هادی، حل مشکلات آبرسانی و آنتن دهی تلفن پیگیری‌هایی صورت گرفته است امیدواریم به زودی نتیجه دهد.

ضیاالحق هاشمزهی افزود: برای توسعه و عمران و آبادانی روستاها به ویژه روستای میشود از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد.

 

 روستای میشود در 63 کیلومتری مرکز شهرستان نیکشهر واقع شده است.

نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: نیکشهر آب شرب روستای میشود کمبود آب جاده های خاکی راه روستایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سیستان وبلوچستان شهرستان نیکشهر آنتن دهی تلفن روستای میشود تماس تلفنی طرح هادی نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر امور آب و فاضلاب پلدشت از رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک این شهرستان خبر داد.   حسین علی نژاد اظهار داشت: خط انتقال آب شرب روستای نازک پلدشت که آب شرب شهر نازک و ۸ روستای تحت پوشش را تامی می‌کند دچار ترکیدگی شده بود که با تلاش پرسنل اتفاقات رفع و مجدداً آب شرب مشترکین این روستا برقرار شد.

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • رفع ترکیدگی خط انتقال آب شرب مجتمع روستایی نازک شهرستان پلدشت
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی