Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارمند برگزاری جشنواره داروخانه جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت آشنایی با اصول بازاریابی و فروش توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان آشنایی با محصولات آرایشی بهداشتی ایجاد چشم انداز مناسب از طریق چیدمان قدرت مذاکره و مهارت های بین فردی آمادگی فعالیت در داروخانه های مختلف توانمند و علاقه مند به پیگیری امور اجرایی دارای سابقه کار در زمینه فروش دارای تعهد کاری و منظم دارای ظاهری موقر و آراسته داشتن شخصیت مثبت، دوستانه، با روابط عمومی بالا علاقمند به کار تیمی تمایل به انجام کار در فضاهای عمومی دارای خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی دارای سن 20 تا 35 سال حقوق ثابت پورسانت پاداش هفتگی و ماهانه از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09045416099 ایمیل kargozini@narenjesabz.com پربیننده ترین نتایج اولیه آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شد استخدام کارشناس اداری و تکنسین کنترل کیفیت در قزوین استخدام سرناظر با سابقه راهسازی در 4 استان استخدام حسابدار در شرکت رهام پخش پرتو در آذربایجان غربی استخدام دستیار مدیر غذا و نوشابه در گروه هتل های بین المللی اسپیناس/تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۲۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس همکاری ستاد کل نیروهای مسلح و اداره کل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایرانداک اقدام به جذب نیروی امریه با تاریخ اعزام اول مردادماه ۱۴۰۳ می‌کند.

واجدین شرایط می‌توانند از تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی https://amriye.msrt.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

همچنین، در صورت وجود هر گونه سوال، متقاضیان می‌توانند از طریق ایمیل pakniat@irandoc.ac.ir با این پژوهشگاه در ارتباط باشند.

شرایط اختصاصی به این شرح است:

داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری؛

رشته‌های تحصیلی موردنیاز:

مهندسی/علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ریاضی کاربردی

مهارت‌های موردنیاز (یکی از موارد زیر) :

مسلط به مباحث مهندسی نرم‌افزار و حداقل یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی (ترجیحا سی‌شارپ) و پایگاه داده،

مسلط به مباحث امنیت اطلاعات و تحلیل لاگ،

مسلط به مباحث شبکه، و دارای گواهی دوره‌های CCNA یا مجازی‌سازی.

مدیریت، علوم اطلاعات، مهندسی صنایع

مهارت‌های عمومی  مورد نیاز: مسلط به آفیس، آشنایی با جستجوی علمی پیشرفته و تهیه گزارش‌های علمی، آشنایی با شیوه نامه‌نگاری و مکاتبات اداری، روابط عمومی بالا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)