Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و ورزش و جوانان در سراسر کشور با ارزش سرمایه‌گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان و با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در هشتاد و یکمین برنامه افتتاح طرح های ملی با عنوان تدبیر و امید برای جهش تولید، بهره برداری از ۳۷ پروژه بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین افتتاح سالن های چند منظوره ورزشی ۶ هزار نفره در شهرهای ساری و شیراز و ۲۶۲ فضای ورزشی دیگر در سطح کشور را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ۳۷ طرح بزرگراهی، بندری و راهداری و حمل و نقل که اشتغالزایی هزار و ۴۲۲ نفر را به همراه دارد شامل بهره برداری از ۳۲۱ کیلومتر پروژه بزرگراهی و باند دوم راه اصلی در کشور، افتتاح هشت طرح در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و ۱۶ پروژه بندری است.

افتتاح سه پست اسکله نفتی، انواع سامانه های اعلام حریق و سامانه مرجع دریایی در استان‌های مازندران و بوشهر از جمله ۱۶ پروژه بندری هستند که امروز با حضور رییس جمهوری به بهره برداری می رسند.

گشایش سالن های چندمنظوره ورزشی ۶۰۰ نفره در ساری و شیراز و افتتاح ۲۶۲ فضای ورزشی چند منظوره کشور از دیگر برنامه های افتتاح ۳۷ طرح های ملی هستند که امروز با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شوند.

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بهره برداری طرح های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: این اقامتگاه در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ مترمربع و ۲۳۰ متر زیربنا  دارای دو سوئیت اقامتی است.
اخلاقی با بیان اینکه اقامتگاه سنتی با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با به بهره‌برداری رسیدن این واحد زمینه اشتغال ۶ نفر به‌صورت مستقیم  فراهم شده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری