Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، تویوتا راو4 جدید با نیسان قشقایی است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند.   

معرفی تویوتا راو ۴ جدید:

تویوتا راو ۴ جدید، خودرویی ساخت کشور ژاپن است که در سال ۲۰۱۶ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۲۴۹۴ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۷۶ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۲۳۳ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۱۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۹.۳ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۹.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۰ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به چراغ مه‌شکن جلو ، دیفرانسیل جلو FWD ، رینگ‌های ۱۷ اینچی ، چراغ مخصوص روز ، بال عقب ، جمع شدن خودکار آینه‌های جانبی ، فیلتر هوا ، طریقه رانندگی ECO و Sport ، آینه الکتروکرومیک ، کروز کنترل ، سیستم ورود بدون کلید ، دکمه استارت ، سیستم نشان دهنده باد لاستیک‌ها اشاره کرد.

این خودرو در نوع سفارشی دارای دو دیفرانسیل AWD ، رینگ‌های ۱۸ اینچی ، نشان دهنده نقطه کور روی آینه جانبی ، تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان جلو ، سانروف ، روکش چرمی صندلی‌ها ، روکش چرمی دسته دنده ، گرمکن صندلی‌های جلو ، سیستم Smart Key ، سنسور عقب است.

معرفی نیسان قشقایی:

نیسان قشقایی، خودرویی ساخت کشور ژاپن است که در سال ۲۰۰۷ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۲۰۰۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۱۴۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۹۶ نیوتن متر در ۴۰۰۰ و ۸۰۰ دور در دقیقه است.

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۶ دنده خودکار استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۸ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۸.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۶۵ لیتر است.

از جمله امکانات این خودرو می توان به گرمکن صندلی‌های جلو در تیپ High ، سیستم کنترل دینامیکی خودرو ، سنسور باران ، کامپیوتر سفری ، سیستم کنترل هوشمند سرعت ، پشت سری فعال شونده صندلی اشاره کرد.

خودرو تویوتا راو4 جدید نیسان قشقایی کشور سازنده ژاپن ژاپن سال (طراحی) 2016 2007 موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه 4 سیلندر 16 سوپاپه حجم موتور 2494سی سی 2000سی سی حداکثر قدرت 176 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه حداکثر گشتاور 233 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه 196 نیوتن متر در 4800 دور در دقیقه جعبه دنده 6 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک 6 دنده خودکار شتاب 0 تا 100 9.3 ثانیه 11 ثانیه حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت 178 کیلومتر در ساعت وزن 1558 کیلوگرم 1490 کیلوگرم اندازه (میلیمتر) 4570 طول ، 1845 عرض ، 1661 ارتفاع 4321 طول ، 1781 عرض ، 1621 ارتفاع فاصله بین دو محور 2659 میلیمتر 2629 میلیمتر مصرف سوخت داخل شهر 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر 10.8 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت خارج از شهر 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر 6.8 لیتر در هر صد کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی 9.1 لیتر در هر صد کیلومتر 8.2 لیتر در هر صد کیلومتر حجم باک 60 لیتر 65 لیتر استاندارد آلایندگی یورو 5 یورو 4 ترمز و پایداری ESP ، VSC ، TRAC ، ABS ، EBD ، BA ، SST ABS ، EBD کیسه هوا 2 کیسه هوا ، 6 کیسه هوا به صورت سفارشی کیسه هوای سرنشینان جلو ، جانبی ، پرده ای ، 2 عدد کیسه هوا در تبپ Mid و 6 عدد کیسه هوا در تیپ High سیستم صوتی صفحه نمایش 6.1 اینچی با قابلیت پخش CD، MP3 و WMA به همراه 6 بلندگو ، ورودی iPod و USB ، بلوتوث ، نمایش اطلاعات دفتر تلفن و آهنگ‌های تلفن همراه با اتصال بلوتوث ، سیستم قابل سفارش: نویگیشن ، رادیوی SiriusXM ، سیستم تشخیص صدا ، 11 بلندگو JBL به همراه ساب‌ووفر و آمپلیفایر قابلیت پخش MP3 ، چنجر 6 تایی ، 7 عدد بلندگو ، ساب ووفر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو دور در دقیقه کیلومتر در ساعت استفاده شده نیسان قشقایی نیوتن متر ۱۰۰ کیلومتر اسب بخار مصرف سوخت آن از یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان