Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان ایلام در مزار شهدای گمنام این شهر حضور یافت و به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.

 

 

 

رئیس قوه قضاییه در حاشیه زیارت مزار شهدای گمنام استان ایلام، با تعدادی از مردم این استان نیز گفت و گو کرد و مشکلات آنان را شنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه، استاندار و رئیس کل دادگستری ایلام در جریان حضور رئیس قوه قضاییه در مزار شهدای گمنام این استان، وی را همراهی کردند.

بازدید رئیس قوه قضائیه از زندان جدیدالتاسیس مرکزی ایلام/ دیدار با زندانیان

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز پنجشنبه (۲۴ تیر) در جریان سفر به استان ایلام، با حضور در زندان مرکزی ایلام که در تیرماه امسال به بهره برداری رسید، از بخش‌های مختلف این زندان بازدید و با مسئولان و زندانیان آن گفت و گو کرد.

رئیس زندان مرکزی ایلام در جریان بازدید امروز رئیس قوه قضاییه، با اشاره به تخصیص اعتبارات از سوی استانداری ایلام، سازمان زندان‌ها و منابع خاص قوه قضاییه برای تسریع در روند ساخت این زندان گفت: فاز نخست زندان مرکزی ایلام در ۷ هزار متر مربع در هفته قوه قضاییه امسال به بهره‌برداری رسید.

او همچنین با اشاره به مشکلات زندان قبلی ایلام که در درون شهر قرار داشت، گفت: سرانه نگهداری زندانیان در زندان مرکزی ایلام امروز به یک عدد استاندارد رسیده است و امیدواریم که هر چه سریع‌تر فاز دوم این زندان نیز به بهره‌برداری برسد.

رئیس زندان مرکزی ایلام با اشاره به آغاز روند دادرسی الکترونیک از ۲۰ تیر سال ۹۹ گفت: استان ایلام با انجام بیش از ۹۰۰ مورد دادرسی الکترونیک جزو استان‌های برتر کشور در این زمینه محسوب می‌شود به نحوی که دیگر اعزام و بدرقه زندانی به محاکم قضائی در این استان با بهره گیری از فناوری، به صفر رسیده است.

او از اعطای مرخصی به بیش از ۴ هزار زندانی در سال گذشته خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای طرح پایش و غربالگری نیز، تعداد ۱۶۸ مددجو با همکاری و تعامل قضات آزاد شدند.

رئیس زندان مرکزی ایلام همچنین از آزادی ۱۸۰ مددجو با کمک خیرین خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تا امروز نیز ۷۰ مددجو با کمک خیرین آزاد شده‌اند.

او همچنین با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای مقابله با بیماری کرونا در زندان مرکزی ایلام افزود: با انجام ۵۰۰۰ مورد آزمایش تشخیص کرونا در سال گذشته و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، موفق شدیم از ابتلای مددجویان این زندان به بیماری کرونا جلوگیری کنیم.

در پایان بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای از زندان مرکزی ایلام، طی مراسمی ۱۵ مددجو که به دلیل محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند، با کمک خیرین آزاد شدند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه مشکلات مردم زندان مرکزی ایلام استان ایلام قوه قضاییه رئیس قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه