Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره بازی های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: چهار مسابقه خیلی خوب داریم و خوشحالیم جذابیت های جام حذفی خودش را در این مرحله نشان می دهد. جدای از بازی پرسپولیس و استقلال که همیشه حساسیت خودش را به همراه داشته، دیدار تیم های فولاد خوزستان با سپاهان و گل گهر سیرجان با آلومینیوم اراک امروز نیز کمتر از دربی حذفی نیست، چرا که همه تیم ها تلاش می کنند تا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به دربی تهران اظهار داشت: تیم های پرسپولیس و استقلال از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز از ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف هم می روند. این بازی یک برنده قطعی خواهد داشت؛ موضوعی که بدون شک تقابل سنتی فوتبال ایران را جذاب‌تر هم خواهد کرد. جدا از مسائل جدول و نتایج دو تیم، این دیدار یک استثناست و با سایر مسابقات تفاوت دارد.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اضافه کرد: این چهارمین دربی بعد از شیوع ویروس کروناست که هواداران از تماشای آن در ورزشگاه محروم هستند. یکی از جذابیت‌های دربی تهران در سال‌های گذشته، حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه بود، ولی به دلیل شرایط کرونایی، فقط صدای ضبط شده هواداران و تشویق آنها در ورزشگاه آزادی پخش می‌شود. تیم هایی که در رقابت های لیگ برتر نتوانستند مطابق انتظار خودشان و هوادارانشان به نتیجه برسند، امروز فرصت خوبی را برای کسب سهمیه دارند.

مهدی در پایان خاطر نشان کرد: همچنین مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات جام حذفی کشور را بعد از پایان رقابت های لیگ برتر در دو هفته برگزار خواهیم کرد. امیدوارم بتوانیم مسابقات را در حداقل زمان ممکن و با کمترین تاخیر به اتمام برسانیم تا بیشترین استراحت را برای فصل آینده به تیم‌ها بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات لیگ برتر فوتبال جمعه هشتم مرداد به پایان می رسد و بنابراین مرحله نیمه نهایی و فینال جام حذفی بعد از این تاریخ برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سهیل مهدی جام حذفی جام حذفی سازمان لیگ برتر سهیل مهدی مرحله نیمه نهایی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا