Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:19:28 GMT

افتتاح اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۴۸۶

افتتاح اولین ساختمان مرجع دریایی در جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمدحسینی تختی در آیینی که به صورت ویدئو کنفرانس به حضور رییس جمهور ، وزیر راه و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد گفت: این پروژه از بزرگترین ساختمان های مرجع دریایی در کشور می باشد که در ۵ طبقه با زیربنای ۶۱۷ مترمربع و ارتفاع برج  ۲۵ متر با  اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در مدت ۲۴ ماه  به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از مزایای این پروژه، بهره مندی از تجهیزات نوین در خدمات ناوبری و لجستیکی انواع شناورها، در سطوح مختلف بین المللی قرار دارد. 

محمد حسینی ابراز داشت: ساختمان مرجع دریایی با زیرساخت مهندسی دقیق و رعایت الزامات سازه ای کاملا استاندارد و با استقرار بخش های از جمله برج مراقبت، کادر و پلیس، جستجو و نجات دریایی و بخش اداری دریایی شامل ۵ طبقه در اسکله اداره بندر جاسک که در نوع خود از بهترین امکانات و زیر ساخت ها بهره مند است. 

لازم بذکر است بندر چند منظوره جاسک با عمق حوضچه 4.4 نسبت به cd، طول اسکله ۵۲۰ متر در فاصله ۳۲۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است و امکان صادرات محصولات شیلاتی و کشاورزی منطقه به کشورهای حاشیه خلیج فارس از امتیازات مناسبی بهره مند می باشد. 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید رضا محمد حسینی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر ساختمان مرجع دریایی جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست