Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، مهدی مصری در جریان افتتاح چند طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان زرندیه اظهار کرد: امروز در شهرستان زرندیه ۵ طرح مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با افتتاح این طرح‌ها شاخص‌های بهداشت و درمان را در این شهرستان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به افتتاح داروخانه تخصصی آسیابک افزود: با افتتاح داروخانه آسیابک که به‌صورت برون‌سپاری انجام شد، خدمات تخصصی داروخانه‌ای در این منطقه صورت خواهد گرفت و داروی بیماران خاصی اهل زرندیه به‌صورت مستقیم از ساوه به این داروخانه ارسال و از این مکان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه به ساخت مرکز دندانپزشکی روستای صدرآباد زرندیه نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این مرکز که به همت یکی از خیرین گران‌قدر راه‌اندازی شده خدمات کامل دندانپزشکی اطفال و پروتز ثابت ارائه خواهد شد.

مصری خاطرنشان کرد: افتتاح آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت زرندیه، افتتاح داروخانه خیرساز در شهر خشک‌رود و همچنین افتتاح مرکز سونوگرافی در بخش خصوصی شهر مأمونیه از دیگر پروژه‌های امروز بود که رضایتمندی شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه سیاست نظام سلامت و دانشکده علوم پزشکی، توسعه خدمات سرپایی مراکز جامع سلامت است اضافه کرد: باید با افزایش دسترسی به خدمات برای مردم امکان مراجعه مستقیم به نقاط نزدیکی که در آن مراکز و ساختارهای درمانی و بهداشتی هستند را فراهم کنیم و این مهم را تقویت کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه با تأکید بر لزوم شتاب در توسعه بیمارستان ۳۲ تخت خوابی زرندیه یادآور شد: توسعه درمانگاه مأمونیه و ساخت درمانگاه خیریه خرقان نیز در دستور کار است و نسبت به تقویت اورژانس نیز باید اهتمام بیشتری به خرج بدهیم.

مصری در جریان بازدید از محل راه‌اندازی بخش اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه نیز گفت: با توجه به اینکه در این مرکز بیماران کرونایی بستری هستند راه‌اندازی این بخش و استقرار دستگاه اکسیژن ساز جهت تأمین اکسیژن لازم برای بیماران کرونایی مهم تلقی می‌شد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با افتتاح داروخانه خیرساز شهر خشک‌رود مردم خدمات خود را از این محل دریافت کنند و از مراجعات مردمی به شهرهای اطراف برای تهیه دارو جلوگیری کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه نیز با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در این دو شهرستان در حال انجام است گفت: برخی فکر می‌کنند چون ساوه و زرندیه در جوار پایتخت هستند امکانات خوبی دارند اما مناطق و بخش‌های محرومی دارد که از نزدیک لمس کرده‌ام و نیاز است توجه و پیگیری بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام سبزی افزود: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در این منطقه صورت گرفته که امروز هم بحث داروخانه تخصصی، سونوگرافی و دستگاه اکسیژن ساز را شاهد بودیم که امیدواریم این شاخص‌ها روز به روز ارتقا یابد.

وی با تقدیر از تعامل خوب مجمع خیرین سلامت گفت: امیدواریم هم درمانگاه زاویه و رازقان و هم بیمارستان امام رضا و درمانگاه آسیابک مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و رضایت مردم در این منطقه را جلب کند ضمن اینکه با وزارتخانه بهداشت نیز مشاوره و رایزنی‌های زیادی کردیم تا حداقل پروژه‌های در دست اقدام در زرندیه به‌زودی به اتمام برسد.

بازدید از مرکز جامع واکسیناسیون کرونا مأمونیه، بازدید از ساختمان در حال ساخت مرکز بهداشت و درمان زرندیه و بازدید از کلینیک دندانپزشکی درمانگاه تخصصی شهدای آسیابک بخش دیگری از برنامه‌های امروز در این شهرستان بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان امام رضا علوم پزشکی درمان افتتاح داروخانه راه اندازی اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سال گذشته ۵۰۰بازدید از مراکز دندانپزشکی صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده ۳۸ مورد تذکر و برخورد، ۳۳ مورد ارجاع به مقامات قضایی و ۱۳ مورد پلمب مرکز مداخله‌گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مرتضی فغانی در جمع خبرنگاران گفت: در یک سال گذشته از 130 مطب و 122 درمانگاه و همچنین 110 درمانگاه ویژه دندانپزشکی و نیز 45 لابراتوار و 67 دندانسازی بازدید صورت گرفته است و  با 25 مداخله گر سلامت نیز برخورد قاطع شده است .

وی افزود: سال گذشته 500بازدید صورت گرفت که از مجموع بازدیدهای انجام شده 38 مورد تذکر و برخورد و 33 مورد ارجاع به مقامات قضایی و 13 مورد پلمب مرکز مداخله گر حوزه دندانپزشکی به ثبت رسید.

فغانی با اشاره به 34 بازدید صورت گرفته و مراجعه 100 هزار نفر به مراکز درمانی در نوروز امسال تصریح کرد: در راستای ارائه هر چه بهتر خدمات به زائران و مجاوران بارگاه رضوری، از 17 درمانگاه و 11 درمانگاه ویژه دندان پزشکی و 5 مرکز غیرفعال بازدید صورت گرفت .

سرپرست امور دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهم ترین چالش پیشرو با مداخله گران سلامت را ضعف قانون به معنای بازدارنده نبودن آن در برخورد با مداخله گران سلامت دانست و گفت:  یکی از مهم‌ترین برنامه های پیشرو در حوزه امور دندانپزشکی برگزاری جلسات برای هم اندیشی با دادستانی و مسئولان قوه قضایه در راستای اصلاح صدور احکام خواهد بود .

فغانی با اشاره به اینکه  مداخله گران سلامت با سودجویی  از ناآگاهی مردم با عناوین پزشکی و پرستاری اقدام به فعالیت درمانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: کارشناسان این حوزه به صورت مستمر بر اساس پایش های دوره ای و نیز شکایت صورت‌گرفته، حتی در خارج از زمان  اداری بر مراکز درمانی نظارت می‌کنند و عملکرد آنها را مورد پایش قرار می‌دهند. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند