Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روزپنج شنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

سارق خانه در شادگان دستگیر شد

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات تخصصی یک سارق حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌ها را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند، که متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت معابر در سطح شهرستان شادگان اعتراف کرد.

سرهنگ جماشیانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست؛ هرگونه موارد مشکوک را در خصوص اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

دستگیری سارق امکان خصوصی در امیدیه

سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی امیدیه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی یک سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

توقیف محموله قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در اهواز

سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خوزستان گفت: به منظور حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام کار اطلاعاتی و کنترل خودرو‌های عبوری ۴ دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق را در محور‌های مواصلاتی شهرستان اهواز شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۶۰ کیسه قهوه، ۱۵ دستگاه ماکروفر، ۱۵ دستگاه پمب آب، ۱۴ دستگاه کولر گازی، ۵۰ دستگاه آبمیوه گیری و چای ساز و ۳۵ طاقه پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

غافلگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در مخفی گاه شان

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: ماموران کلانتری ۲۲ اهواز با انجام تحقیقات اطلاعاتی هویت ۲ سارق سابقه‌دار را در ارتباط با سرقت‌های به‌وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد، افزود: متهمان در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان قاچاق کالا فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان