Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ۹ تو ۵ مک؛ در مدت زمانی که از معرفی توئیتر تاکنون گذشته این شبکه اجتماعی ویژگی‌های بسیاری را به کاربران ارائه کرده است. اکنون توئیتر با قابلیت جدیدی آمده که برای کنترل بیشتر کاربران در پاسخ به توئیت‌ها طراحی شده است. توئیتر اکنون در حال توسعه این ویژگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توئیتر قصد دارد قابلیت Spaces را به نسخه وب اضافه کند قابلیتی جدید برای راحتی کاربران در توئیتر

در حال حاضر کاربران فقط در زمان توئیت زدن می‌توانند انتخاب کننده که چه کسانی به این توئیت پاسخ دهند، اما با این ویژگی جدید امکان محدود کردن افراد برای پاسخ دادن به توئیت پس از انتشار آن وجود دارد. با ارائه این ویژگی پس از انتشار توئیت، کاربران می‌توانند روی پاسخ‌های ارسال شده از سمت کاربران کنترل و مدیریت بیشتری داشته باشند و همچنین می‌توانند انتخاب کنند که چه افرادی به این توئیت پاسخ ندهند و آن‌ها را محدود کنند. توئیتر اعلام کرد که این ویژگی جدید و کاربردی را از ماه آینده در دسترس کلیه کاربرانش قرار دهد و انتظار می‌رود که این ویژگی برای همه سیستم عامل‌ها و نسخه وب هم ارائه شود.

کاربران برای استفاده از این ویژگی کافی است پس از ارسال یک توئیت روی سه نقطه بالای سمت راست توئیت ضربه بزنند و گزینه‌ای با عنوان چه کسی می‌تواند به این توئیت پاسخ دهد را انتخاب و از بین گزینه‌هایی که نمایش داده می‌شود یکی را به انتخاب خودشان مشخص کنند. توئیتر با ارائه این ویژگی قصد دارد تا به کاربران این امکان را بدهد تا بتوانند مدیریت و کنترل بهتری روی حساب هایشان داشته باشند و با خیالی آسوده بتوانند با دیگران در این شبکه اجتماعی تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توئیتر قابلیت جدید توئیتر سیستم عامل ios

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است

روابط عمومی شورای وحدت اصولگرایان، درباره زمان انتشار فهرست کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی در دور دوم انتخابات توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، احسان محمدحسینی معاون روابط عمومی و رسانه شورای وحدت، اظهار کرد: با عنایت به اصول حرفه‌ای و پرهیز از ایجاد شائبه و جلوگیری از انتشار شایعات بی‌اساس، ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است.

وی افزود: فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال‌های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید