Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ضرایب جدید فوق‌العاده ویژه معلمان از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ابلاغ شد.

بر این اساس، ضرایب جدید فوق العاده ویژه معلمان برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی از یکم فروردین ۱۴۰۰ به شرح زیر، قابل اجراست است:

فوق العاده ویژه معلمان در بدو استخدام ۲۱ درصد، در طبقه بندی مقدماتی، پایه، ارشد ضریب ۲۱ درصد، خبره ضریب ۲۴ درصد و عالی ضریب ۲۷ درصد محاسبه و در احکام حقوقی فرهنگیان اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

در پاسخ به نامه شماره ۳۹۶۲۴ تاریخ نهم خرداد ۱۴۰۰ ، بدین وسیله به آگاهی می رساند که درخواست دستگاه های اجرایی و آن وزارتخانه در برخورداری از حداکثر تا پنجاه درصد سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده های مستمر موضوع بند ۱۰ ماده ۴۸ قانون مدیریت خدمات کشوری، با توجه به مصوبه شماره ۱۳۸۰۹۱.ت ۵۰۰۰۰ه تاریخ ۱۳۹۳.۱۱.۱۵ هیأت وزیران که این سقف را حداکثر تا سی و پنج درصد تعیین کرده است، قانونی و قابل اجرا نیست.

لذا در این راستا اعمال فوق العاده ویژه موضوع مصوبه مذکور برای مشمولین طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، به میزان حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۲۷ درصدی با رعایت مفاد مصوبه یاد شده و ترتیبات مندرج در جزء (۵) بند الف تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و سایر قوانین و مقررات ذی ربط، از ابتدای سال جاری در سقف اعتبارات مصوب بلامانع است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حقوق معلمان محمدباقر نوبخت فوق العاده ویژه معلمان ۲۱ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ امتیاز ویژه در مرحله ارتقای رتبه‌بندی برای دانشجومعلمان ورودی ۹۹ و ۹۸ دانشگاه‌ فرهنگیان که زودتر از فارغ التحصیلی سرکلاس درس رفتند، تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در صفحه‌ ویراستی‌اش نوشت: «به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ دانشگاه فرهنگیان (که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند) در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه به ایشان تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها ۶ امتیاز و در بخش سنوات تجربی ۴ امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است. از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر می‌کنم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟