Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@18:30:01 GMT

۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در دست تولید است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۲۷۷۳

۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در دست تولید است

رئیس مرکز پویانمایی صبا، گفت: ۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در حال تولید است که از این تعداد برخی به نیمه رسیده و تعدادی هم در مراحل پایانی کار است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز پویانمایی صبا در نشست معاون سیما با رئیس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و فعالان این عرصه، گفت: تولید پایدار و ماندن مؤثر در این عرصه، کار دشواری است، اما مرکز پویانمایی صبا توانست با حمایت از بخش خصوصی و جوانان مستعد این عرصه تولیدات بسیار باکیفیت و قابل قبولی عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره‌هایی هم که در سطح کشوری برگزار شد به نوعی به عنوان موتور محرکه این مرکز و عاملی برای ارتقای تولیدات شد.

وی افزود: بر اساس برنامه پنج ساله، مرکز پویانمایی صبا باید سالی صد ساعت بر تولیدات افزوده شود که این مهم در حال انجام است. با دستور رئیس محترم سازمان برنامه سازی برای رده سنی بزرگسالان، آغاز شده است و همچنین تولیدات برای مناسبت‌های ملی و مذهبی در دستور کار است.

رئیس مرکز پویانمایی صبا، ادامه داد: هم اکنون به تولید پایدار رسیدیم و علاوه بر رشد کمی، در تولیدات مرکز جهش کیفی آثار را نیز دنبال می‌کنیم و به سمت تولید کارهای بلند حرکت کرده ایم.

لیوانی اضافه کرد: هم اکنون ۲۰ مجموعه ۱۰۰ قسمتی در حال تولید است که از این تعداد برخی به نیمه رسیده و تعدادی هم در مراحل پایانی کار است.

وی تصریح کرد: امیدوارم با حمایت از فعالان این هنر صنعت و رشد تولید ات فاخر شاهد مهاجرت معکوس و انتقال تجربیات نیز باشیم.

کد خبر 507491

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پویانمایی انیمیشن انیمیشن ایران سینمای انیمیشن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرکز پویانمایی صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری