Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، استان مازندران یکی از استان‌هایی است پروژه‌های نیمه‌کاره زیادی در بخش ورزش در شهرهای مختلف استان دارد. پروژه‌هایی که سال‌هاست در صف بهره‌برداری قرار دارند اما هنوز رنگ افتتاح به خود ندیده‌ بودند.

پروژه سالن ۶ هزار نفری استان مازندران که ۱۶ سال‌ در انتظار افتتاح قرار داشت و همواره با سفر مسؤولان استانی و کشوری قول بهره‌برداری از آن داده می‌شد امروز به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین بازدیدها اوایل زمستان سال ۹۹ جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به دستور وزیر ورزش و جوانان به بازدید از پروژه‌های استان مازندران پرداخت و قول و وعده آماده‌سازی پروژه‌ها تا پایان سال را داده بود.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در بازدید از استادیوم ورزشی ماهفروجک ساری اعلام کرده بود که شرکت توسعه عزم راسخی دارد که این پروژه را در اسفند ماه به اتمام برساند و تاکید آقای وزیر هم بر اتمام این پروژه است، وی گفته بود که با توجه به دیدگاهی که مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه داشت، در اسفند‌ماه این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.( اینجا بخوانید)

اما در همان زمان این بازدید از حواشی هم برخوردار بود که می‌توان به درگیری نمایندگان مجلس ساری با مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و پیمانکاران پروژه سالن ۶ هزار نفری ساری اشاره کرد، زارعی و بابایی‌کارنامی دو نماینده مردم ساری در واکنش تندی نسبت به مشخص شدن زمان افتتاح پروژه داشتند و معتقد بودند این پروژه با این حجم از نابه‌سامانی به این زودی‌ها افتتاح نخواهد شد و وعده‌های داده شده رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد. (حواشی این بازدید را اینجا بخوانید)

طبق معمول وعده‌های مسؤولان، پروژه‌ای در سال گذشته افتتاح نشد اما حسن رنگرز در روزهای اخیر در ارتباط با آخرین وضعیت اقدامات برای تکمیل پروژه ماهفروجک ساری به فارس گفته بود: این پروژه ۲۵ تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد. ( اینجا بخوانید)

و این خبر نیز توسط روابط عمومی استاندار مازندران تایید شد، طبق خبری که در سایت استانداری مازندران منتشر شده است، این پروژه مهم ورزشی قبل از افتتاح  توسط احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران با همراهی رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان و برخی مسؤولین  مورد بازدید قرار گرفت.

بر اساس این خبر سایت استانداری، استادیوم ورزشی ۶ هزار نفری ماهفروجک با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.( اینجا بخوانید) و بر این اساس این پروژه مهم ورزشی با دستور ویدئوکنفرانسی دکتر روحانی، رئیس جمهور و حضور مدیران و مسؤولان استانی، پس از ۱۶ سال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم؛ استاندار مازندران، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان، نمایندگان مردم شهرستان ساری در مجلس، معاون عمرانی استاندار، فرماندار ساری، فرماندهی نیروی انتظامی و مدیرکل ورزش و جوانان حضور داشتند. ‎

به گزارش فارس، استادیوم ۶ هزار نفری مرکز مازندران، پروژه‌ای که پس سال‌ها خاک خوردن و وعده و عیدها در روزهای پایانی دولت دوازدهم بالاخره به بهره‌برداری رسید، اما این فقط یکی از  پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در استان مازندران بوده و به گفته حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تعداد پروژه‌های نیمه‌کاره استان ۹۰ پروژه است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون امور مجلس حقوقی و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان استان مازندران اینجا بخوانید بهره برداری ۶ هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا

مدیرکل اداره ورزش و جوانان فارس از استقرار نمایندگی اداره کل ورزش و جوانان در شهر صدرا تا پایان اردیبهشت خبر داد و گفت: با استقرار نمایندگی، ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا، رحیم خداجو در جلسه با تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت سال‌جاری نمایندگی ورزش و جوانان در شهر صدرا مستقر می‌شود تا نسبت به ساماندهی هیئت‌های ورزشی و پیگیری مشکلات ورزشی شهر صدرا اقدام شود.

وی همچنین از اختصاص مبلغ ۱۸ میلیارد ریال به پیست اسکیت صدرا خبر داد و افزود: تا پایان خرداد سال ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب پیمانکار برای این پروژه اقدام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس ادامه داد: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال به چمن استاندارد شهر صدرا اختصاص داده می‌شود و تا پایان شهریور نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع پروژه اقدام خواهد شد.

خداجو اضافه کرد: با توجه به اینکه سالن ورزشی محله جهاد فاز ۲ صدرا در اختیار هیئت اسب دوانی شیراز است، پیگیری لازم انجام می‌شود تا این سالن ورزشی در اختیار ورزشکاران شهر صدرا قرار گیرد.

در ادامه این جلسه خداکرم فیروزمند عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و حقوقی شورای اسلامی شهر جدید صدرا از تخصیص اعتبار خرید یک دستگاه اتوبوس برای انتقال ورزشکاران به مسابقات و مصوبه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به مدال‌آوران و ورزشکاران مسابقات ملی و بین‌المللی خبر داد.

همچنین مرتضی زارع یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی صدرا که در این جلسه حضور داشت با اشاره به ظرفیت خوب صدرا برای سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش توسط سرمایه‌داران، تصریح کرد: با روی کار آمدن شورای فعلی بر سرکار فقط دو زمین چمن مصنوعی در شهر صدرا با جمعیت بالای ۲۰۰ هزار نفر بود که طی مصوبه شورا، هفت زمین چمن دیگر به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: این کار از وظایف ذاتی اداره ورزش و جوانان بود اما به دلیل نبود نمایندگی این اداره کل در شهر صدرا، شهرداری و شورای اسلامی آن را انجام داده است.

عضو شورای اسلامی شهر صدرا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه یک سالن سرپوشیده ورزشی برای تمرین ورزشکاران در این شهر جدید وجود ندارد، این همت مجموعه اداره کل ورزش را می‌طلبد که به این مهم توجه ویژه داشته باشد.

زارع همچنین با انتقاد به رها شدن زمین بلوار حافظ که قرار بود به یک فضای ورزشی برای استفاده علاقمندان تبدیل شود، گفت: بعد از گذشت چندین سال هنوز این زمین بلاتکلیف مانده است.

به گزارش ایمنا، در این دیدار صمیمانه هرکدام از ورزشکاران و و مربیان و مطالبه‌گران مشکلات و دغدغه‌مندی حوزه ورزش در شهر صدرا را بیان داشتند، آنها مهمترین مشکل شهر صدرا را استقرار نداشتن دفتر نمایندگی این اداره کل در شهر صدرا و اجرا نشدن و همچنین تکمیل نشدن پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص پیدا نکردن بودجه کافی به تیم‌های ورزشی این شهر اعلام کردند.

کد خبر 749714

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد