Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با رادیو ورزش درباره شرایط تیم و بازیکنان والیبال اظهار داشت:کار مقدمات سفر تیم ملی از مدت‌ها پیش آغاز شده است. عوامل کمیته المپیک و فدراسیون در تلاش هستند که بتوانند تیم را در بهترین شرایط اعزام کنند. با توجه به حرف و حدیث‌های فراوان و شایعات مختلف، ۱۲ نفر تیم ملی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته آلکنو در یک فضای بسیار خوب بعد از تمرین تیم، از کادر فنی تشکر و خداحافظی کرد. تیم ملی با عزمی راسخ و دعای مردم شنبه شب عازم مسابقات المپیک خواهد شد.

او  با اشاره به تغییرات نهایی و مشخص شدن اسامی تیم ملی زودتر از موعد عنوان کرد: این موضوع به خاطر تمریناتی بود که در روز‌های آخر پیش آمد. آلکنو به دلیل خستگی زیاد بازیکنان تمرینات امروز را تعطیل کرد. ما روز شنبه هم یک تمرین سبک وزنه خواهیم داشت. زمان پرواز هم ساعت ۲۳:۳۰ است و مستقیم وارد دهکده می‌شویم. هنوز وضعیت بازی‌های تدارکاتی مشخص نیست، چرا که باید شرایط تمرینی به گونه‌ای باشد که پشت سر هم انجام شود و زمان برای گرم کردن بچه‌ها و آماده شدن برای بازی دوستانه وجود داشته باشد که بعید می‌دانم چنین شرایطی فراهم شود. کشور‌ها هم هنوز خبری در این خصوص به ما نداده‌اند. حالا باید وارد آن جا شویم که ببینیم برنامه به چه شکل است.

خوش خبر درباره حواشی اخیر ادامه داد: حواشی به وجود آمده در بدترین زمان و شرایط ممکن برای تیم ملی بود و بر روی تمرینات و مسائل روحی و روانی اعضای تیم تاثیر گذاشت. یک مقدار دلسردی و عدم تمرکز به وجود آورد. تلاش شد تا این مشکل برطرف شود، اما آنچه مسلم است این است که این تیم در حال آماده شدن برای المپیک است و در هر لحظه ممکن است هر بازیکنی حذف یا اضافه شود. هر آمدن و رفتنی که همراه با حواشی باشد دیگر نمی‌توان این تیم ملی را نگه داشت. هنوز یک هفته‌ای تا شروع بازی‌ها مانده است. همه را به آرامش و انگیزه دادن به تیم ملی دعوت می‌کنم. هر مساله، مشکل و ابهامی در روند تیم و انتخاب بازیکنان وجود دارد بعد از این رقابت‌ها قطعا روشنگری خواهد شد.

سرپرست تیم ملی والیبال در پایان خاطر نشان کرد: آلکنو بعد از مسابقات بر نمی‌گردد و داورزنی هم با تاخیر به تیم ملی ملحق می‌شود. ما همچینن با توجه به شرایط کرونایی تمامی تست‌ها را ۱۰ روز قبل از پرواز انجام دادیم. یک تست هم روز گذشته انجام شد. یک تست هم به عنوان آخرین تست قبل از اعزام و پرواز انجام خواهیم داد. بقیه فرم‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی برای ورود به ژاپن را هم آماده کردیم که امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید

پشت خط زن جوان ایرانی راهی لیگ والیبال ترکیه شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال المپیک توکیو تیم ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • بهترین و بدترین خاطره معلم کودکان کار
  • (ویدئو) فجیع‌ترین و بدترین پرونده قتل به روایت یک کارآگاه
  • بدترین خبر برای فرانسه 6 هفته پیش از یورو
  • واکنش مادر ترانه علیدوستی به حواشی یک عکس با دخترش | تصویر
  • روایت آقای کاراگاه از فجیع‌ترین و بدترین پرونده‌ای که داشت | فیلم