Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش اقتصادآنلاین ، حجت‌الاسلام والمسلمین شکرالله بهرامی در ارتباط با اقداماتی که این سازمان برای تأمین سلامت و امنیت انتخابات اخیر به مرحله اجرا درآورده است، اظهار کرد: اهم اقدامات سازمان قضایی نیروهای مسلح به چند بخش تقسیم می‌شود که شامل آگاه سازی نیروهای مسلح نسبت به جرایم و تخلفات انتخاباتی با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های مختلف در اقصی نقاط کشور، تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادسراهای نظامی سراسر کشور، تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و نشست با فرماندهان انتظامی و نظامی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی به منظور نظارت و اطلاع از آمادگی نیروها برای رصد و مقابله با اقدامات ضد امنیتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین بازدید مقامات قضایی از شعب اخذ رأی در سراسر کشور و نظارت بر روند تأمین امنیت صندوق‌ها، حضور مقامات سازمان در ستادهای مرکزی برگزاری انتخابات به منظور نظارت مستقیم در حوزه وظایف و رصد اخبار و وقایع امنیتی و هدایت و هماهنگی ضابطان از دیگر وظایف سازمان برای صیانت از انتخابات بوده است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به رغم تمامی توطئه‌های استکبار و عوامل منطقه‌ای اش این انتخابات حساس و سرنوشت ساز بدون هرگونه دغدغه و چالش امنیتی خاصی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی ادامه داد: با رصد و اشراف اطلاعاتی در داخل و مرزها و اقدامات پیشدستانه، جلوی هرگونه تحرک مذبوحانه گروه‌های معاند که قصد نفوذ و عملیات را داشتند، گرفته شد و نمایندگان سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز با حضور در مرزهای غرب، شمال غرب، شرق و جنوب شرق آمادگی نیروها را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: معدود درگیری‌هایی که بین طرفداران نامزدهای انتخابات شوراها در چند روستا اتفاق افتاد نیز با دخالت به موقع عوامل انتظامی خوشبختانه به چالش امنیتی تبدیل نشد و با مدیریت مناسب صحنه، از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری به عمل آمد و وقایع نیز بلافاصله به مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح گزارش و توصیه‌ها و دستورات لازم قضایی ارائه شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح به توجیه و آگاه‌سازی نیروها توسط قضات این سازمان اشاره کرد و افزود: در کنار آن با اهتمام فرماندهان و دوایر بازرسی، قضایی و حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح آمار تخلفات انتخاباتی انگشت شمار بوده است که حکایت از بلوغ بالای سیاسی و بصیرت نیروهای مسلح دارد.

وی در پایان گفت: با اطلاع، هدایت و نظارت نماینده سازمان قضایی نیروهای مسلح در ستاد انتخابات استان تهران، اعضای یک باند خرید و فروش آرای شورای شهر که تماماً غیرنظامی بودند در شهر پردیس شناسایی و دستگیر شدند.

پربیننده ترین جزییات پرداخت حقوق و مزایای فرهنگیان سـهمیه ۵۰۰۰ نفری استخدام معلمان ثبت تصاویر جدید و زیبا از سطح مریخ تقاضای کپی شناسنامه و کارت ملی هوشمند، ممنوع است ارتقای صلاحیت های معلمان بـا رتبه بندی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بخشی از مصاحبه خود در برنامه سپهر سیاست خبرگزاری فارس درباره انتخابات در شهر ری گفت: ماجرای ری تلخ بود. در شهر ری اقبال مجمع با آقای یزدی خواه بود که عملکردی مثبتی داشت.

وی ادامه داد: ما یک تصمیم جمعی داشتیم که عده ای موافق بودند و عده ای هم مخالف، اما به هرحال تصمیم جمع بود و آن اشتراک صفر بود. یعنی اگر کسی به این لیست آمد، به لیست های دیگر نرود. این بحثی بود که در انتخابات سال ۱۳۹۸ به صورت جدی پای آن وایستادیم. در انتخابات شوراها هم بحث بده و بستان و لیست مشترک با شورای وحدت بود که دوباره اشتراک صفر شد و لیست انتلاف برنده شد.

روح الامینی تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم لیست شورای ائتلاف ۱۶ نفره است و منعی ندارد که افراد وارد لیست های دیگر شوند. اما در دور اول انتخابات که تنوع لیست بود و چند هزار کاندیدا وجود داشت، تصمیم جمع این بود که فرد باید اردوگاهش را مشخص کند.

وی افزود: آقای یزدی خواه به این تصمیم احترام گذاشت. من خودم واسطه بودم و شهادت می دهم که وی با سربرگ و مهر و امضای خود نوشت که من متعلق به لیست ائتلاف هستم و با بقیه کاری ندارم. اما متاسفانه در ائتلاف این پذیرفته نشد که این اشتباه ائتلاف بود و مردم ری به آن واکنش نشان داده و یزدی خواه را انتخاب کردند و نام وی در لیست های دیگر رفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900133

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم