Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام فلاحی احمد حسین فلاحی در نشست با اعضای منتخب شورای اسلامی شهرستان فامنین اظهار کرد: سهم آلایندگی فامنین را حدود یک‌سال است که پیگیری می‌کنم در پیگیری، مشخص نبود این سهم پرداخت شده یا نه و اگر پرداخت شده به چه کسی یا نهادی پرداخت شده است، پس از پیگیری‌ها بالاخره سهم آلایندگی برای فامنین پس از سال‌ها به میزان بیش از ۴ درصد تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخورداری از سهم آلایندگی موجب کاهش محرومیت فامنین می‌شود، متأسفانه با نگاه رأی آوری و سبد رأی به برخی مناطق نگاه می‌شود که این موضوع سبب ایجاد محرومیت در برخی مناطق شده است.

فلاحی با اشاره به دیدار با مدیرکل بنیاد علوی، عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد بنیاد علوی برای رفع محرومیت زدایی در منطقه پیشخور فامنین مستقر شود.

وی با بیان مشکل آب آشامیدنی فامنین، بر پیگیری این مشکل تا رفع آن تاکید کرد و ادامه داد: در حوزه درمان پیگیر بخش دیالیز و اورژانس بیمارستان فامنین شدیم که تا آخر تیر ماه آماده بهره برداری شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناطق فرسوده را پیگیر شوید تا در طرح باز آفرینی قرار بگیرد، گفت: در بحث بازآفرینی ما پیگیر هستیم شما هم پیگیر باشید تا به نتیجه برسد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به ظرفیت بالای آزاد راه در راستای پیشرفت شهرستان گفت: فامنین باید از این امکان برخوردار شده و به آزاد راه دسترسی پیدا کند.

فلاحی با اشاره به تخصیص ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ورزشی یک‌هزار و ۵۰۰ نفره فامنین و ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری فامنین، ادامه داد: ٣٠ میلیارد ریال برای تکمیل حوزه علمیه خواهران و ۵۰ میلیارد ریال برای آب شرب پیشخور تخصیص دادیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع محرومیت فامنین برای ما مهم است و از روز اول نمایندگی پیگیر رفع محرومیت این منطقه هستیم تا شاهد رشد فامنین باشیم.

کد خبر 5258594

منبع: مهر

کلیدواژه: فامنین احمدحسین فلاحی شهرستان فامنین ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا شیوع کرونا ایلام حجاب و عفاف گرگان اردبیل اراک عکس استانها سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال