Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتای کرمان گفت : پلیس فتا با همکاری دادستان عاملین باز نشر کلیپ نزاع خیابانی در کرمان را شناسایی و پیگرد قانونی انان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، سرهنگ یادگار نژاد افزود : پرونده در حال رسیدگی است.

توضیحات پلیس درباره نزاع خیابانی دختران در کرمان

کوروش احمدیوسفی روز پنجشنبه در تشریح این رویداد اظهارداشت: شامگاه سه‌شنبه ۲۲ تیرماه جاری چهار خانم با ۲ دستگاه خودرو دنا و پژو پارس به علت شیطنتی کوچک در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و ناتوانی در کنترل خشم با یکدیگر درگیر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: بلافاصله بعد از درگیری چهار خانم با حضور پلیس در محل، موضوع خاتمه پیدا کرد.

جنجال دومین فیلم دعوای دختران دهه 80 بعد از فیلم هلیا + عکس

احمدیوسفی اظهار داشت: شاکی برای طرح شکایت و سیر مراحل قانونی به کلانتری راهنمایی شد.

طی روزهای اخیر انتشار کلیپ درگیری این دختران خبرساز بوده و در فضای مجازی بازتاب یافته است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی نزاع خیابانی اخبار حوادث نزاع خیابانی نزاع خیابانی دختران سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قیمت قتل قتل روحانی سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی سارا فرقانی خودکشی بورس ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۳۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • پیام تند چهره پرسپولیسی‌ به هوادار جنجالی سپاهان در حمایت از دختران
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • (ویدیو) واکنش خیابانی به تغییر نام باشگاه استقلال
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • ببینید | اولین واکنش جواد خیابانی به تغییر اسم باشگاه استقلال
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان