Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان ایلام با حضور رییس قوه قضاییه اظهار داشت: عدم وجود نقدینگی و اعتبار لازم و همچنین شرایط تحریمی دلیل اصلی عدم اتمام برخی پروژه های راهسازی، عدم اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور و مانع جدی بر سر راه سرمایه گذاری در میادین مشترک نفتی استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیکاری جوانان ایلام در حال حاضر یکی دیگر از مهم ترین دغدغه مردم این استان است که موجب شده است ناهنجاری های اجتماعی افزایش یابد.

علیزاده تصریح کرد: ایلام با وجود ظرفیت های عظیم نفت و گاز، پتروشیمی و کشاورزی در جذب سرمایه گذار خوب عمل نکرده است و این موجب شده روز به روز بر تعداد بیکاران استان افزوده شود.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس، عدم وجود تشکیلات اداری مستقل نفت و گاز و همچنین استفاده نکردن از نیروی بومی در صنایع استان را ۲ مانع جدی بر سر راه توسعه و اشتغال استان ذکر کرد و گفت: ایلام با وجود اینکه ۹۷ درصد شرکت بهره برداری نفت و گاز را در اختیار دارد اما از تشکیلات اداری مستقل در این حوزه همچنان بی بهره است و در برخی موارد هم مشاهده می شود که کارخانجات و صنایع این استان از نیروهای غیر بومی استفاده می کنند.

وی با اشاره به مرز مهران و تردد بیش از ۶۵ درصد زوار اربعین از این مرز گفت: ایلام با وجود اینکه دروازه عتبات عالیات است اما همچنان وضعیت راههای مواصلاتی آن مناسب نیست که امیدواریم در اسرع وقت اعتبارات لازم برای این زیرساخت ها تامین شود.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود به کارخانه سیمان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه مهم سال ۸۴ عملیات آن آغاز شده و پس از ۱۶ سال ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: قصور سرمایه گذار و عدم نظارت دستگاه های مربوطه دلیل اصلی عدم افتتاح این پروژه است که اگر چنانچه با نظارت دقیق تا پایان سال افتتاح شود می تواند برای ۴۵۰ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کند.

 تجهیز مراکز اداری دستگاه های قضایی استان، استقرار مراکز قضایی در برخی مراکز بخش ها، استفاده از ظرفیت قضات استان در مناصب مدیریتی سایر استان ها و جلوگیری از ساخت و سازهای مجاز در مهران از دیگر خواسته های نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی از رییس قوه قضاییه بود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه در راس هیاتی از معاونان این قوه از طریق فرودگاه شهدا وارد ایلام شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، این نخستین سفر استانی حجت الاسلام والمسلمین اژه ای پس از انتصاب به ریاست قوه قضاییه است و وی را در این سفر یک روزه جمعی از معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور و رییس دیوان عدالت اداری همراهی می کنند.

در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دیدار با قضات، کارکنان و مسئولان قضایی و حضور در جلسه شورای اداری از برنامه‌های رییس قوه قضاییه در سفر به استان ایلام خواهد بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ایلام جلسه شورای اداری غلامحسین محسنی اژه‌ای قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ایلام جلسه شورای اداری مجلس شورای اسلامی ایلام جلسه شورای اداری غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضاییه رییس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند