Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، معاون عمرانی استاندار و مسئولان استانی پروژه ۴ خطه شدن کمربندی شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛با حضور نماینده ولی فقیه در استان،معاون عمرانی استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر مسئولین استانی پروژه ۴ خطه شدن کمربندی یاسوج که از مهمترین و پرترافیک ترین محورهای استان است کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج در آیین کلنگ زنی این طرح، آغاز به کار طرح‌های حوزه راه و بهره برداری از این طرح‌ها را از نظر اقتصادی فرهنگی برای استان ارزشمند دانست.

آیت الله  حسینی افزود : باحمایت استاندار و پیگیری‌های دکتر حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، الحمدالله همه پروژه های عمرانی استان فعال هستند.

وی افزود: بهربرداری ازاین طرح‌ها باعث رفع نفاط حادثه خیز و پایداری امنیت در جاده‌های استان می شود.

آیت الله حسینی خاطر نشان کرد:آقای دکتر حاجی زاده از روزی که وارد استان شد به صورت جهادی، میدانی و عملیاتی کار می‌کنند و جنب و جوشی را در مدیران حوزه زیر ساخت بوجود آوردند و الحمدالله با حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های ایشان همه پروژه های عمرانی استان فعال شدند.

کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار نیز در آیین کلنگ زنی چهار خطه کردن کمربندی شهر یاسوج اظهار کرد: با توجه به دستور استاندار و سیاست‌های اولویت دار در کهگیلویه و بویراحمد که یکی از آنها توسعه پایدار در بحث جاده‌ها و راه‌ها بوده پیگیری‌های خوبی انجام شده و اکنون پروژه راه غیر فعال هم در حوزه راه و شهرسازی و هم در حوزه راهداری در استان کهگیلویه و بویراحمد نداریم.

وی گفت: در کمیسیون ایمنی راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌هایی در نظر گرفته شده که رفع نقاط حادثه خیز از جمله این اولویت‌هاست.

این مسئول گفت: با توجه به گزارشی که کمیسیون ایمنی راه های استان داده 4 نقطه بیشترین حوادث را دارند که در دستور کار قرار گرفته و یکی از آنها یازده و نیم کیلومتر محور یاسوج است که ۱۱ و نیم درصد تصادفات منجر به فوت مربوط به این جاده است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این محورها و نقاط حادثه خیز محور تنگ چویل و دیگری تقاطع سوق و دیگری نیز تونل گل زردون است که به فکر رفع این نقاط هستیم.

حاجی‌زاده در ادامه گفت: به دلیل دغدغه‌ای که مسئولان داشتند و همچنین برای رعایت حال مردم از مرکز پیگیر اعتبارات ملی برای رفع این نقاط حادثه خیز شدیم اولین آنها در پایان اسفند ماه سال گذشته بود که ۸ میلیارد تومان برای محور کمربندی یاسوج در نظر گرفته شد و کل اعتبار آن ۷۷ میلیارد تومان بوده و ۲ ساله به سرانجام می‌رسد و البته پیمانکار قول داده که از زندان مرکزی تا پل مختار تا سه ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه دیگر مربوط به نقطه حادثه خیز تنگ چویل بود که برای آن نیز ۱۵ میلیارد تومان از اعتبارات ملی در نظر گرفته شد همچنین برای زیرگذر سوق نیز ۴۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و برای تونل گل زردون نیز ۳۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده که در حال مناقصه است.

وی ادامه داد: قولی که به مردم داده بودیم انجام شد و این کارها ادامه پیدا خواهد کرد و در پروژه‌های آبرسانی نیز همه پروژه های ما اکنون فعال هستند، از سد تنگ سرخ گرفته که با پیگیری های مستمر و با کار جهادی اکنون به ۳۵ درصد پیشرفت رسیده تا  سد سقاوه که مجوز دار شده و مجوزهای سد آبریز نیز در حال انجام است.

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن خیر مقدم، اظهار داشت: متأسفانه سال‌ها به علت بعضی از مسائلی که پیش آمده بود، این پروژه متوقف مانده بود. امروز با همتی که شده دوباره ان شاء الله پروژه جان تازه ای خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های دور به لحاظ راه ارتباطی شرایط سختی داشت، گفت: در ۴۰  سال گذشته کارهای بسیار خوبی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ احداث راه های ارتباطی انجام گرفت. از جمله اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به کریدور اصلی شمال به جنوب تبدیل شدیم و شاید در آینده از شرق به غرب و حتی شاید جنوب غربی به شمال شرقی به کریدور اصلی تبدیل شویم.

وی افزود: در ابتدای سال ۹۲ استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ کیلومتر بزرگ راه داشت که خوشبختانه الان ۲۵۰کیلومتر جاده چهار خطه دارد.

نیک‌اقبالی گفت: یکی از نقاط حادثه خیز در استان کهگیلویه و بویراحمد کمربندی یاسوج است که با احداث ۱۲ کیلومتر بزرگراه در این محور علاوه بر اینکه مسیرها به سهولت انجام می‌گیرد، تصادفات نیز کاهش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه داریم که تا روزهای آینده به هزار میلیارد تومان می‌رسد.

نیک‌اقبالی گفت: احداث باند دوم بابامیدان - کمربندی یاسوج - سمیرم به پیمانکار خوب استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده که دارای توانایی و تجهیزات خیلی خوبی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمربندی یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان معاون عمرانی استاندار نظر گرفته شد نقاط حادثه خیز میلیارد تومان کمربندی یاسوج راه و شهرسازی اعتبارات ملی حاجی زاده حوزه راه کلنگ زنی راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها