Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@23:25:17 GMT

ماجرای فیلم رها کردن یک بیمار در اهواز

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۴۴۹۳

ماجرای فیلم رها کردن یک بیمار در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

در جوابیه روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشرشده از بیمار این بیمارستان در فضای مجازی، آمده است: "در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی و ادعای رها شدن یک بیمار به اطلاع می‌رساند؛ بیمار مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ تیر در بیمارستان گلستان اهواز تحت درمان قرار گرفته است و به علت عدم استطاعت مالی، تمام هزینه‌های ایشان نیز رایگان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رسیدگی کامل به ایشان و ترخیص بیمار توسط پزشک، با خانواده ایشان که وی را بستری کرده بودند تماس گرفته شد که متاسفانه هیچکدام پاسخگو نبودند.

با این حال بیمار با توجه به آنکه هوشیار و کاملا سالم بود و از آنجا که اصرار بر رفتن به منزل فرزندش داشت، با کمک پرستار و نیروی مددکار بیمارستان به آدرس منزل مراجعه می‌کند و تحویل فرزند ایشان می‌شود.

فرزند ایشان ابتدا بیمار را تحویل می‌گیرد اما متاسفانه بعد از بازگشت پرسنل بیمارستان، در مقابل درب منزل کارتن پهن می‌کند و پدرش را روی زمین خوابانده که از او فیلم گرفته و نشر داده می‌شود.

لازم به ذکر است برخلاف آنچه که رسانه‌های بیگانه نشان داده‌اند کلیه امورات درمانی فرد مذکور به دقت انجام شده و مشکل به وجود آمده، ناشی از اختلافات خانوادگی بوده است و البته بعد از انتشار این فیلم، خانواده بیمار از کاری که انجام داده بودند اظهار ندامت و عذرخواهی کردند."

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیمار اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد. - اخبار استانها -

حسین یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد.

وی افزود: انبارهای پنهان ضایعات در حاشیه شهر با تماس شهروندان، پیگیری شهرداری، حکم دادستانی شناسایی و تخلیه می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری بجنورد، گفت: ملک مسکونی کوچه شهید قدرتی در نیروگاه که محل انباشت زباله و ضایعات بود نیز صبح امروز با حضور عوامل اجرایی شهرداری تخلیه شد. با پدیده ایجاد انبارهای پنهان ضایعات مقابله می‌کنیم.

یعقوبی ادامه داد: چهار خاور ضایعات و زباله که مدت‌ها در این منزل مسکونی واقع در محله نیروگاه مرکز خراسان شمالی با بوی بد ایجاد مزاحمت کرده بود، کشف و تخلیه شد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته نیز یک منزل با بیش از 90 تن زباله انباشت شده در یکی از مناطق مرکز شهر بجنورد کشف و تخلیه شد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • ۱۳۰ هزار بیمار در بیمارستان امام کرج خدمات درمانی دریافت کردند
  • افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان امید شهرستان مهرستان
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش