Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال‌های قبل جلسات متعددی با معلولان در سازمان برنامه و بودجه داشتیم و نتیجه اش این شد امروز ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان به تصویب رسید و اجرایی شد.

به گزارش پول نیوز، هجدهمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با هدف مناسب سازی محیط، گشودن درهای جامعه به روی معلولان اخیرا با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و اعضای این ستاد سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست با تشکر از حضور اعضای ستاد مناسب سازی در سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: از آموزه‌های قرآنی باید پیروی کنیم و گفته‌های بعضی از عزیزان را که دردی دارند و بیان می‌کنند را باید قبول کرد ما هر چقدر بگوییم که درکشان می‌کنیم به واقع نمی‌توان درکشان کرد. یکی از تعاریف اخلاق این است که آدمی همواره خودش را در جای طرف مقابل بگذارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: ما در سال‌های قبل جلسات متعددی با معلولان در سازمان برنامه و بودجه داشتیم و نتیجه اش این شد امروز ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از معلولان به تصویب رسید و اجرایی شد.

نوبخت خاطرنشان کرد: درخواست‌های این جلسه از سوی دکتر پوراصغری و همکاران ایشان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با دو عیدی مطرح شده از سوی رئیس سازمان بهزیستی کشور در راستای دسترس پذیر بودن مناسب سازی برای معلولان عزیز به عنوان حسن ختام این جلسه موافقت می‌شود.

منبع: شهر خبر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معلولان معلولین اجرای قانون حمایت از معلولین محمد باقر نوبخت خبر خوش نوبخت سازمان برنامه و بودجه رئیس سازمان مناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟