Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص اظهار داشت: پروژه آبرسانی به منطقه جفیر روز پنجشنبه آغاز شده و در مرحله نخست لوله‌ها ریسه شده و لوله‌گذاری در روزهای آینده انجام می شود.

وی افزود: این پروژه آبرسانی تحت نظارت و کنترل اداره آب و فاضلاب استان در حال اجرا است و تمامی مسایل فنی و استاندارد در آن پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی خوزستان ادامه داد: باتوجه به جغرافیای منطقه و همچنین بررسی ها برای آبرسانی به مناطق اولویت دار، ۹ کیلومتر لوله گذاری در این مرحله پیش بینی شده است؛ این خطوط لوله به خط انتقال آب غدیر متصل است و آب پایدار و باکیفیت بالایی به دست مردم می رسد.

وی بیان کرد: امید است در کمترین زمان این پروژه به پایان برسد چرا که موضوع بی آبی در چنین شرایط آب و هوایی تبعات سنگینی برای خانواده ها در این مناطق محروم به دنبال دارد.

سرهنگ پاسدار زبیدی گفت: در زمینه آبرسانی به دیگر مناطق اولویت دار و محروم استان نیز در حال هماهنگی  هستیم تا هرچه سریعتر خطوط انتقال آب پایدار را به این مناطق برسانیم.

وی اظهار داشت: امید است دولتمردان و نهادهای انقلابی در پایتخت نیز بیشتر از همیشه نسبت به خوزستان عنایت داشته باشند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر تنش‌های آبی را در این مناطق برطرف کنیم.

مسئول بسیج سازندگی خوزستان گفت: در حال حاضر یکی از اقداماتی که می تواند تا زمان برقراری آب پایدار در این مناطق، موثر باشد ارسال تانکرهای سیار آبرسانی است که در این زمینه نیازمند همکاری بیشتری هستیم.

وی بیان کرد : همچنین هرچه تعداد لوله های مورد نیاز و پمپ بیشتری در اختیار قرارگاه حضرت عباس (ع) قرار گیرد بی شک می توانیم مناطق بیشتری را در حاشیه شهرها و روستاها تحت پوشش قرار دهیم.

منطقه جفیر یک میدان نفتی در جنوب غربی کشور و در استان خوزستان است که در ۵۰ کیلومتری غرب اهواز و در فاصله ۳۰ کیلومتری شرق میدان نفتی آزادگان قرار دارد که خانواده ها در این منطقه نفتی با مشکلات جدی آب شرب و و مصارف خانگی مواجه هستند.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • آسفالت خیابان صنایع اهواز
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • وضعیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • وعضیت عادی برق در اهواز / آبگرفتگی معابر به سرعت تخلیه شد
  • قطع برق اهواز و آب گرفتگی در پی باران و طوفان شدید
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد