Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – فرهاد مجیدی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این برد را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. به تیم پرسپولیس و بازیکنان‌شان خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم توانسته باشیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد قضاوت علیرضا فغانی در دربی ۹۶ و اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی درباره مشکلات مالی سرخپوشان گفت: به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت و داور خیلی خوب سوت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل باشگاه پرسپولیس به من هیچ ربطی ندارد، ولی اگر لازم باشد در چند روز آینده به طور مفصل در مورد باشگاه استقلال و مشکلاتش صحبت خواهم کرد.

استراتژی ما و هدف‌مان این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
مجیدی در مورد اینکه چرا هیچ تعویضی در جریان بازی انجام نداد، تصریح کرد: اصلاً استراتژی ما و هدف‌مان این بود که بازی را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم. موقعیت هم داشتیم، ولی در سیستمی که انتخاب کردیم بازیکنان به نحوی شایسته وظایف خود را انجام دادند و نیازی به تعویض ندیدم. ضربات پنالتی هم شرایط روحی و روانی خاص خودش را می‌خواهد و ما سعی کردیم بازیکنانی را که شرایط روحی بهتری داشتند، برای پنالتی انتخاب کنیم.

در بازی‌های حساس موقعیت کم پیش می‌آید
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره کیفیت بد بازی در نیمه اول گفت:‌ بازی پرسپولیس و استقلال همیشه حساس است و باید بدانید که در بازی حساس موقعیت کم پیش می‌آید و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده خواهد شد. در بازی قبلی پرسپولیس یک بازی موقعیت نصف و نیمه داشت و توانست ببرد و گلر ما فقط یک بار زمین خورد.

این تیمِ استقلال می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد
مجیدی ادامه داد: من می‌خواهم با تمام وجود از بازیکنانم تشکر کنم. آنها غیرت، شرافت و مردانگی را برای من تعریف کردند و واقعاً افتخار می‌کنم مربی تیمی به نام استقلال هستم و بازیکنان باشرف ما بدون هیچ دریافتی اینگونه بازی می‌کنند. هواداران قدر این بازیکنان را بدانند. من می‌گویم اگر این تیم حفظ شود و مشکلات اسفناک مدیریتی از بین برود این تیم می‌تواند در آسیا حرف برای گفتن داشته باشد.

عاشقان استقلال که دوست ندارند در اینستاگرام باشد پاداش بازیکنان را می‌دهند
«آیا صحت دارد که ۵۰ میلیون پاداش به بازیکنان وعده داده بودید؟ این میزان پاداش از چه طریقی به بازیکنان پرداخت می‌شود؟»، وی در واکنش به طرح این سؤالات گفت: صد درصد این پاداش را می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم در هفت بازی قبلی که شش بازی را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم، دوستان بسیار خوبی داشتم که به من برای پرداخت پاداش کمک کردند. آنها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند در اینستاگرام باشند و سر تمرین بیایند. مطمئن باشید برای بازی این پاداش را بعدی ۲ برابر می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال دربی شهرآورد فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد