Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@02:36:35 GMT

تعیین تعرفه‌های بیمه بر اساس رقابت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۶۵۱۷

رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: تعرفه‌های بیمه به جز بیمه شخص ثالث براساس رقابت تعیین می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای سلیمانی افزود: آیین نامه مربوط به راننده محوری با همکاری نیروی انتظامی تهیه و درصورت تصویب هیات دولت ابلاغ می‌شود که بر اساس آن تخفیف بیمه به راننده تعلق می‌گیرد.

رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: در حال تبادل داده‌ها در این زمینه با نیروی انتظامی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این آیین نامه اگر صاحب خودرو وسیله نقلیه اش را بفروشد تخفیف بیمه برای او محفوظ می‌ماند یا می‌تواند آن را به خانواده درجه یک خود انتقال دهد، اما این تخفیف بیمه قابل انتقال به خریدار خودرو نیست.

سلیمانی افزود: راننده حتی اگر مدت طولانی خودرو نداشته باشد تخفیف بیمه برای او معتبر می‌ماند.

رئیس کل بیمه مرکزی درباره پرداخت حق بیمه براساس خودرو متعارف در شرکت‌های بیمه هم گفت: اصلاح این قانون در کمیسیون اقتصادی تصویب و برای ارسال به صحن علنی آماده شده است.

سلیمانی افزود: براساس این مصوبه شرکت‌های بیمه باید تا سقف تعهد پرداخت کنند و تعریف خودرو متعارف و نامتعارف در پرداخت‌ها کنار گذاشته می‌شود.

رئیس کل بیمه مرکزی ادامه داد: مسئله خودرو متعارف موجب نارضایتی و فرار بیمه‌ای شده است. برچسب ها: بیمه مرکزی ، بیمه ، تعرفه ، بیمه شخص ثالث

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بیمه مرکزی بیمه تعرفه بیمه شخص ثالث رئیس کل بیمه مرکزی تخفیف بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • معافیت سازمان بیمه سلامت بر اساس قانون از اتصال به حساب خزانه
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند