Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@03:15:17 GMT

عارف غلامی رباط داد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۶۷۳۳

رباط پای عارف غلامی پاره شده است

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه پنجشنبه (۲۴ تیر) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم رفتند. این بازی با برد استقلال در ضربات پنالتی همراه بود.

در این مسابقه، عارف غلامی مدافع استقلال دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بابک مرادی هافبک استقلال، غلامی رباط صلیبی پاره کرده است و بنابراین سه هفته باقیمانده لیگ برتر و بازی‌های باقیمانده در جام حذفی را از دست داد.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها برترین های قرن با علی فتح الله زاده: از علی پروین معذرت می خواهم؛ این روزها سلطان ها خطرناک شده اند! تاریخچه دربی تهران؛ نگاهی به 95 تقابل استقلال و پرسپولیس پیوستن جهانبخش به فاینورد قطعی است رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا برای فصل 22-2021 / عکس استقبال هواداران تیم ملی ایتالیا از برناردسکی در حاشیه مراسم ازدواج او / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، پس از داوید آلابا، یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی اتریش برای مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی آلمان در دسترس نخواهد بود.

زاور شلاگر از لایپزیش در بازی مقابل هوفنهایم بدون هیچ برخوردی به شدت آسیب دید و معاینه پزشکان نشان داد که رباط صلیبی او پاره شده و یورو را از دست می‌دهد.

به گزارش باشگاه لایپزیش، شلاگر روز امروز در هوکرووم تحت عمل جراحی قرار گرفت و برای چند ماه از میادین دور خواهد بود.

شلاگر به عنوان یک هافبک وسط تاثیر زیادی در خط میانی اتریش داشت و مطمئنا عدم حضور او در مسابقات یورو به ضرر این تیم می‌شود.

این اولین بار نیست که این بازیکن چنین مصدومیتی داشته و برای دومین بار با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، علاوه بر نیکلاس سیوالد، از مارسل سابیتزر، کنراد لایمر و فلوریان گریلیش نیز می‌تواند در پست او استفاده کند.

دیگر خبرها

  • ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • رسمی: ستاره اتریش یورو را از دست داد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • عارف غلامی در یک‌قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی در یک قدمی سهمیه اروپایی
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • سرخ‌پوست‌ها در بازی پرسپولیس! + عکس