Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:14:21 GMT

هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۶۸۰۷

هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مردان و زنان در مورد حجاب و عفاف تذکر می‌دهد اما در سوره نساء به واسطه جایگاه و منزلت زنان در جامعه و روحیه آنان تاکید ویژه‌ای به حفظ حجاب آنها دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای لطمه وارد کردن به موضوع حجاب و عفاف در کشورهای اسلامی، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب فعالیت زیادی در جهت فرهنگ حجاب و عفاف انجام می‌دهند و با انواع و اقسام رسانه سعی در تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در غرب چنین نشان داده می‌شود که برهنگی باعث پیشرفت زنان شده اما وقتی کمی دقیق‌تر نگاه می‌کنیم امنیت اجتماعی زنان در اروپا و آمریکا به شدت پایین است.

احمدی با اشاره به وضعیت کنونی عفاف و حجاب، بیان کرد: در سال‌های اخیر به واسطه عملکرد بد مسئولان مربوطه در موضوع عفاف و حجاب وضعیت حجاب در استان کرمانشاه و کشور مطلوب ارزیابی نمی‌شود و انتظار می‌رود دولت آینده به مقوله حجاب و عفاف نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

احمدی با اینکه موضوع حجاب توسط ادارات و سازمان‌های مختلفی بررسی می‌شود، خاطر نشان کرد: هر ارگان و سازمانی در موضوع عفاف و حجاب باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد و کوتاهی خود را به گردن سایرین نیاندازد.

وی تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر دستور و حکم خداوند بوده و در موضوع حجاب باید به شکل صحیح و درست آن انجام شود و باید از آمران به معروف حمایت کافی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز زنان باحجاب بسیاری در کشور وجود دارند که در عرصه علم، فناوری و ورزش با حجاب کامل در رویدادها و مسابقات حاضر می‌شوند و الگوی زن مسلمان را به دنیا معرفی می‌کنند و این امر موضوع مهمی است.

احمدی افزود: زنان امروز نزدیک به ۵۰ درصد جامعه را تشکیل می‌دهند و باید از ظرفیت‌های علمی و عملی آنان در حل موضوعات مختلف جامعه بهره برد و موضوع زن و عفاف حجاب نباید به دستاویز سیاسی برخی افراد برای اهداف کوچک تبدیل شود.

کد خبر 5258843

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه یوسف احمدی حجاب و عفاف امر به معروف و نهي از منكر تهاجم فرهنگی فرهنگ عمومی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا ایلام حجاب و عفاف شیوع کرونا اردبیل گرگان عکس استانها اراک سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار کرد: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی عنوان کرد: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: به رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی افزود: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

کد خبر 6098783

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • یادداشت مهرداد خدیر / این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت‌هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • این مرد طراح لایحه عفاف و حجاب است /او در چه سمت هایی مشغول به کار بوده است؟ /آن اقبالی این اقبالی نیست!
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • «بی‌حجاب، مزاحم ماست، نباید تحمل شود»- طراح لایحۀ حجاب و عفاف/ ابوالفضل اقبالی کیست؟