Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای،رئیس قوه قضاییه  صبح امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی ،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نماینده ولی فقیه در استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: امیدواریم مسائل روز را درست تشخیص دهیم و بر اساس حق و ارزش‌های اسلامی و الهی آنچه را که خداپسندانه است انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در طول ۴۰ سال اخیر قوه قضاییه به نفس مسیحایی حضرت امام، حرکت‌های خوبی را رقم زده است، به برکت این انقلاب اسلام هم احیا شده و برای تحقق ارزش‌های اسلامی یک اتفاق کاملا جدی رخ داده و اسلام در عمل خود را نشان داده است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب که کارآیی نظام اسلامی بروز و ظهور کامل داشته باشد فاصله داریم.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: ما امیدواریم که حوزه‌های علمیه و علمای دینی بیش از پیش بتوانند ارزش‌های اسلامی را زنده کنند و همه جوامع اسلام ناب را معرفی کرده و از نفوذ بیگانه جلوگیری کنند.

او  ادامه داد: مسئله قضا از مهم‌ترین موضوعات نظام اسلامی و بر دوش روحانیت است و امیدواریم بتوانیم جذب بیشتری از حوزه‌های علمیه داشته باشیم و این توقع ماست که قضات انقلابی و با دید حکومتی داشته باشیم تا این افراد قوه قضاییه را در تراز گام دوم جمهوری اسلامی قرار دهند و تجربه نشان داده است که هر جا که از روحانیون آشنا به مسائل روز استفاده می‌کنیم نتیجه مطلوب‌تری را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه تولیت حرم حضرت معصومه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • امیدواریم نتایج اجلاس بانجول برای امت اسلامی سودمند و ثمربخش باشد
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • میزان صادرات نفت اعلام شد/ تراز تجاری ایران در این وضعیت است
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در شروع۱۴۰۳/ تراز تجاری با و بدون نفت مثبت شد
  • معلمان شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین/ تراز تجاری مثبت ماند
  • صادرات ۴.۱ میلیارد دلاری نفت/ تراز تجاری مثبت شد