Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش این استان در نشست معاونین پرورشی شهرستان ها، گفت: ۱۵ هزار دانش‌آموز در ۱۵۵ پایگاه تابستانه با محور فعالیت‌های فضای مجازی در رشته‌های قرآنی، معارفی، ورزشی و بهداشت شرکت کردند.   بهاء الدین ملک حسینی با بیان اینکه ثبت‌نام از متقاضیان همچنان در این پایگاه‌ها ادامه دارد، افزود: پایگاه‌های تابستانه در دارالقرآن ها، پژوهش سراها، اردوگاه ها، سالن‌های ورزشی و فضای مجازی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: هم اکنون ۱۴ دارالقرآن با ظرفیت ۷ هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است.   معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش اموزش وپرورش استان با بیان اینکه امسال ۱۰ هزار دانش آموز در ۱۴۲ مدرسه در طرح نماز شرکت کردند، گفت: هم اکنون ۶۷۵ مربی پرورشی و ۲۳۲ مشاور در استان فعالیت‌های پرورشی را انجام می‌دهند.
ملک حسینی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی، تولید محتوای پرورشی در فضای مجازی، استفاده از ظرفیت سرباز طلبه‌ها و پوشش حداکثری درس تفکر و سبک زندگی از مهمترین اولویت‌های حوزه پرورشی در سال تحصیلی جدید است.   در این نشست معاونین پرورشی شهرستان‌ها و مناطق برنامه‌های حوزه کاری خود و محدودیت‌های فعالیت‌ها را بیان کردند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات فراغت پایگاه تابستانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام

آفتاب‌‌نیوز :

تشکری‌هاشمی با اشاره به اینکه ساخت خطوط مترو در شورای شهر تهران تصویب نشده است، گفت: «این موضوعات با هزینه ۱۲ میلیارد یورو برنامه‌ریزی شده است. از جمله این برنامه‌ها ساخت خطوط ۹ و ۱۱ مترو است که قرار است به این شرکت فاینانسور بدهند. البته هنوز نه بودجه آن در شورای شهر تهران تصویب شده و نه جزئیات فنی این قرارداد‌ها مطرح شده است.

او گفت: وقتی مشکلی پیش می‌آید وااسلاما سر داده و آن را به تحریم نسبت می‌دهیم که از ناپختگی است. شرکت‌های خارجی باید برای فروش این محصولات التماس کنند. اگر به ملاحظات بپردازیم منطقی‌تر است تا اینکه با استفاده از کلمه پرابهامی به نام «تحریم» همه روش‌های قانونی را زیر پا گذاشته و از هر راه غیرمتعارفی پیش برویم.

دیگر خبرها

  • ۲۰ توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • ۲۰ توصیه رهبر انقلاب در دیدار فرهنگیان چه بود؟
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • با دانش آموزانم رفاقت دارم/نقش معلم در ترویج باورهای دینی
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان