Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشتی‌آرای درباره روند قیمت این هفته طلا و همچنین حباب سکه و عواملی که در انس (واحد جِرم - «ounce») جهانی سکه مؤثر بوده است، گفت: وضعیت بازار طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت به‌طور متوسط قیمت جهانی طلا حدود ۲۴ دلار افزایش داشته و برخلاف افزایش قیمت جهانی، قیمت ارز کاهش داشته است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: همچنین تقاضا نیز در بازار کاهش داشته و این دو عامل یعنی قیمت ارز و کاهش تقاضا باعث شد که به‌طور متوسط قیمت‌ها کاهشی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: قیمت سکه طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان کاهش هفتگی در آخرین معاملات به ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و قیمت سکه طرح جدید با حدود ۷۰ هزار تومان کاهش هفتگی به ۱۰ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید و همچنین نیم سکه با ۱۵۰ هزار تومان کاهش هفتگی به ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید و ربع سکه با ۱۰۰ هزار تومان کاهش هفتگی به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.



کشتی آرای بیان کرد: سکه‌های یک گرمی تغییری نداشته و قیمت سکه‌های یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: هر مثقال طلای آب‌شده با حدود ۲۰ هزار تومان کاهش هفتگی به ۴ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار با حدود ۵ هزار تومان کاهش هفتگی به یک‌میلیون و ۵۵ هزار تومان رسیده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در هفته‌ای که گذشت بازار با رکود همراه بود و دادوستدها به حداقل رسید به همین دلیل حباب سکه با ۲۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات به ۲۴۰ هزار تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1535647

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازار طلا و ارز سکه و طلا بازار جهانی طلا تومان کاهش هفتگی تومان رسیده تومان رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصلاح برخی تصمیمات اقتصادی و به دنبال آن افزایش قیمت‌های جهانی باعث شد پس از ۵ ماه بازار سرمایه میزبان ورود پول باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر