Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع)، اظهار داشت: از فعالیت‌های ویژه امام باقر علیه السلام جهاد علمی بود اگر نبود مبارزات علمی امام باقر و صادق علیهم السلام امروز از اسلام ناب محمدی خبری نبود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالروز تشکیل شورای نگهبان قرار داریم، گفت: نقش شورای نگهبان نقش ویژه ای است که کار تطبیق مصوبات مجلس بر شرع را دارد، تمام مصوبات و احکامی که مجلس تصویب می‌کند باید شرعی باشد که این از وظایف شورای نگهبان است، از طرفی صحت انتخابات و داشتن شرایط لازم برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری از وظایف شورای نگهبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خیرآباد افزود: عده‌ای که تاکنون چند مرتبه بوسیله شورای نگهبان تأیید شده اند و وظایف خطیری بر عهده داشته اند امروز به علت برخورد قانونی شورای نگهبان با داوطلبان ریاست جمهوری و بعضاً مجلس به شورای نگهبان حمله می‌کنند امروز یکی از مشکلات ما انتخابات شورای شهر است که متأسفانه مشکلاتی را ایجاد کرده است از نمایندگان مجلس درخواست می‌شود و انتظار می‌رود که برای انتخابات شورای شهر و روستا قوانین و شرایط لازم و مفید را وضع نمایند.

طزری گفت: کمتر از بیست روز تا استقرار دولت جدید زمان باقی مانده است آنچه مهم می‌باشد و باید رعایت شود آنست که عده‌ای که تا دیروز چیزی از مشکلات مردم می‌دانستند و یا مشکلات مردم را در دوچرخه سواری زنان و رفع حصر فتنه گران و یا رفع فیلترینگ و آزادی فضای مجازی می‌دانستند و مشکلات اقتصادی را اولویت چندم می‌دانستند هیچ گونه مطالبه گری درباره مشکلات اقتصادی نداشتند امروز سعی دارند با مطالبه گری مشکلات به وجود آمده در گذشته همچون آب، برق و گرانی اشتغال و مسکن در مدت زمان کوتاه، انتظارات از دولت جدید را بالا برده و چون این مشکلات کوتاه مدت قابل حل نیست دولت جدید را ناکارآمد جلوه دهند.

وی عنوان کرد: اولویت دولت جدید رونق بخشیدن به کسب و کار و معیشت مردم است اما نباید انتظار داشت این مشکلاتی که ۸ سال به وجود آمده چند ماهه و یا یک ساله برطرف شود.

کد خبر 5259039

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه خیرآباد ورامین خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف اردبیل شیوع کرونا گرگان اراک عکس استانها قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان دولت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد

به گزارش «تابناک» به نقل از دیده‌بان ایران، پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، به دیده‌بان ایران گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است، به دیده بان ایران گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است