Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر، پیروزی آیت الله رئیسی در انتخابات را باعث امیدواری مردم به تشکیل دولت اسلامی دانست و گفت:  به گفته مقام معظم رهبری شکل‌گیری دولت اسلامی مطالبه همه مردم است و ریشه همه مشکلات و ناکارآمدی‌ها و انتقادها و نابسامانی‌ها تاکنون عدم شکل‌‌گیری دولت اسلامی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر دولت اسلامی موفق باشد، مرحله تشکیل کشور اسلامی و در نهایت نهضت جهانی اسلامی برای تمدن نوین اسلامی شکل خواهد گرفت. 

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه خدمتگزاری به جای رقابت در کسب قدرت و عدالت خواهی و مبارزه با فساد سرلوحه دولت اسلامی خواهد بود، بیان کرد: خیلی‌ها از جمله ایرانیان خارج از کشور، مردم به حاشیه رفته و گرفتار به دولت آقای رئیسی چشم امید دوخته‌اند، امیدواریم با رافت اسلامی و همدلی و اتحاد ملی و وحدت بر مبنای ولایت و رهبری مشکلات فساد و بی تدبیری و یاس پایان یابد. 

وی حاکمیت قانون را شرط اساسی برای توسعه و ایجاد امنیت و عدالت دانست و گفت: با حاکمیت قانون فرصت‌‌طلبی و رانت‌خواهی و رانت‌خوری و فساد و بی‌عدالتی ممنوع خواهد بود.

خطیب نماز جمعه ساوه خاطرنشان کرد: البته نحوه اجرای قانون مهم است اینکه ناگهان بعد از انتخابات و پیروزی یک شخصیت وارسته انقلابی و کنار گذاشتن یک دولت لیبرالی، همه را به فکر اجرای قانون و برخورد با تخلفات چندساله بندازد کمی محل تامل است. 

وی با تاکید بر اینکه هیچ کس به هیچ بهانه‌ای نباید در برابر قانون و مجری قانون بایستد و اغتشاش کند، تصریح کرد:  ما از تخلف قانونی و اغتشاشگری متنفریم، البته مجری قانون و قانونگذار باید حال و روز مردم محروم و بی پناه که با انبوه مشکلات مواجه شده‌اند را دریابد و اقدام مناسب قانونی انجام دهد. 

 حسینی در ادامه جنگ رسانه‌ای را راهبرد مهم دشمنان برای تضعیف یا نابودی کشور و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: سوژه سازی از چهره‌های بدنام و ورشکسته سیاسی در هفته عفاف و حجاب، دعوت به اغتشاش و اوباش گری و تحریک اقوام و احزاب همه و همه جنگ رسانه‌ای دشمن است که همه باید هوشیار باشیم. 

امام جمعه ساوه اضافه کرد: بصیرت سیاسی، اتحاد ملی و همدلی مومنانه، ولایت پذیری و امید به آینده دولت اسلامی باطل السحر جنگ رسانه‌ای است. 

وی یک نمونه از جنگ روانی را در قضیه واکسیناسیون عنوان کرد و گفت: انگار همه عالم 100 درصد واکسن زده اند و فقط ایران مانده، البته نقد وارد است اما سیاه نمایی و دروغ زشت است، روسیه تاکنون 15 درصد، ژاپن 31 درصد، آمریکا 56 درصد با اینکه سازنده بودند و تحریم هم نبودند، واکسیناسیون را انجام داده‌اند.

وی با گلایه از تحریف واقعیت در تحریم و مذاکرات برجامی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نقض تعهد کرده‌اند و بدون هزینه و بدون رفع تحریم‌های اساسی و بدون تضمین که دوباره پیمان شکنی نکنند می‌خواهند جمهوری اسلامی هم تعهدات برجامی سابق را تماماً اجرا کند علاوه بر اینکه تعهدات جدید برجامی راجع به قدرت موشکی و نفوذ منطقه ای را بر ما تحمیل کنند. 

  حسینی افزود: با تحریف واقعیت‌ها، آدرس غلط دادن‌ها، جمهوری اسلامی و مسئولان عالی کشور و یا سپاه و ... را مسئول نافرجامی برجام می‌دانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حاکمیت قانون دولت اسلامی عدالت قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد

سعید خلجی روز چهارشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه از ابتدای دولت مردمی سیزدهم نگاه دولت بر حل مسائل شهری و کمک در این حوزه بوده است، اظهار داشت: طی ۲.۵ سال گذشته ناوگان عمومی شهر زنجان با نگاه حمایتی دولت نوسازی شد در حالیکه در ۱۰ سال گذشته چنین کمکی نشده بود و با کارهای انجام گرفته ۲۴ دستگاه سنگین تحویل شهرداری‌ها شد.

وی گفت:سرانه بودجه شهری از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ برابر با ۳۶۰ درصد افزایش یافته و ۹۴ میلیون‌ متر مربع به فضای سبز شهری اضافه شده که یکی از موفقیت‌های شهرداری های استان همین موضوع است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: بیش از ۴۵۴ هزار تن آسفالت در سطح شهرهای استان آسفالت‌ریزی شده است که بیش از ۸۰ درصد آمار متعلق به شهر زنجان بوده و این امر کام مردم شهر را شیرین کرده است.

وی به ارزیابی عملکرد شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۱۳ عضو شورای شهر استان در ۲۱ شهر فعالیت می کنند در حالیکه در ارزیابی ها، شورای اسلامی شهر زنجان به عنوان شورای برتر انتخاب شد.

این مسوول با تاکید بر اینکه خدمات این نهاد در بسیاری از موارد به صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، ادامه داد: در زمان حاضر شهر زنجان ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که به همت شهردار و اعضای شورا تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

خلجی اضافه کرد: طبق ماده ۶۸ قانون شهرداری و شورا باید ۴۰ درصد مجموع درآمد آنها در بخش عمرانی استفاده شود اما در شهر زنجان ۶۰ درصد بودجه‌ در این محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۱ درصد مصوبات شورای شهر زنجان مصوب و اجرا شده است، گفت: تاکنون مصوبات مشکل‌داری را در شهر شاهد نبودیم و در شورای اسلامی شهر زنجان بدون هیچ حاشیه‌ای و وابستگی با تمام قدرت، اقدامات لازم در خصوص مسائل شهری انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به حاکمیت عقل و عدل در جهان نزدیک شده است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟