Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:48:12 GMT

حمله به مسجدی در اونتاریوی کانادا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۹۷۰۴

پس از آنکه پلیس اونتاریو کانادا گزارش کرد یک مسجد در این منطقه هدف تخریب قرار گرفته، اوضاع امنیتی در مسجد و مراکز عبادتی در سراسر کانادا افزایش یافته است. ناطقان: به نوشته روزنامه ینی شفق، آصف خان، مدیر روابط عمومی جماعت مسلمانان احمدیه کانادا در گفتگویی اعلام کرد، مسجد بیت‌الکریم در کمبریج اونتاریوی کانادا هدف حمله خرابکارانه قرار گرفت و خسارات زیادی متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نهاد همچنین در بیانیه‌ای این اقدام را از روی انزجار و نفرت توصیف کرد و گفت که این اقدامات خرابکارانه خسارت ده‌ها هزار دلاری برجای گذاشته است.

یکی دیگر از مسئولان این نهاد اسلامی گفت: ما به شدت از بابت شنیدن حمله خرابکارانه به این مسجد ناراحت شدیم. مساجد ما همیشه نمادی از صلح در جامعه بوده و این برای ما بسیار دردناک است که مساجد اسلامی هدف حمله قرار بگیرند و به این صورت تخریب شوند.

این نهاد اسلامی همچنین از تشدید اوضاع امنیتی در مساجد و سایر مراکز عبادتی در سراسر کانادا خبر داد.

یکی از اعضای این نهاد اسلامی همچنین گفت: ما از انگیزه‌ای که پشت این حمله قرار داشته، صد درصد مطمئن نیستیم و اینکه چه کسی این کار را انجام داده است.

در همین حال، داگ فورد، از مقام‌های مسئول اونتاریو گفت که در این منطقه جایی برای انزجار و نفرت وجود ندارد. منبع: ایسنا برچسب ها: حمله ، مسجد ، اونتاریوی کانادا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله مسجد اونتاریوی کانادا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان

به گزارش «تابناک» به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۶ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

دیگر خبرها

  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات